مدیران استانی و شهرستانی بخش پاتاوه را رها کرده اند


مدیران استانی و شهرستانی بخش پاتاوه را رها کرده اند

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد بخش بزرگ پاتاوه را فراموش و رها کرده اند، گفت: همان طور که در هفته گذشته گفتم، متاسفانه عملکرد دولت در استان ما مخصوصاً در این بخش بسیار ضعیف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (۱۱شهریور ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دختر سه ساله امام حسین علیه السلام به موضوع تقوا و سیره اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به آیه(۷۶)سوره آل عمران گفت: خداوند متعال می فرماید «آری هر کس به عهد خود وفا کند و تقوای الهی پیشه نماید، در زمره متقین بوده، خداوند پرهیزگاران را دوست دارد»

امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه انسان های با تقوا به عهد و پیمانی که با خداوند متعال و مردم بسته اند وفادار هستند، گفت: حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام سرآمد مهربانان بود و در روایات ما فضیلت مهربانی، سرآمد عقلانیت، رمز و راز جوانمردی و مروت معرفی شده است.

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی (ع) فرمودند: «به جانم قسم که ما پرچم های هدایت و نشانه های روشن پرهیزگاری هستیم».

حجت الاسلام سیادت در خطبه سیاسی نماز به مناسبت های هفته از جمله هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت دولتمردان فقید شهیدان رجایی و باهنر و سخنان رهبر عالیقدر انقلاب در دیدار اخیر با هیئت دولت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت رضایت خود را از عملکرد یک ساله دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام رئیسی اعلام نموده و فرمودند: «نشنیدم کسی در دولت بگوید، اختیار نداریم، شعارهای انقلاب در این دولت برجسته تر شده است، شرطی کردن جامعه و نگاه به بیرون در اقتصاد، تا میزان زیادی کاسته شده است».

امام جمعه پاتاوه با استناد به سخنان رهبری معظم و توجه معظم له به مطالبات و توصیه های لازم ایشان در دیدار با هیئت دولت، با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد بخش بزرگ پاتاوه را فراموش و رها کرده اند، یادآور شد: همان طور که در هفته گذشته گفتم، متاسفانه عملکرد دولت در استان ما مخصوصاً در این بخش بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه در این بخش حتی یک افتتاحیه و عملکرد خوب وجود نداشته و ندارد، یاداور شد: حضور مدیران در این بخش در بین مردم بسیار ضعیف و مدیران استانی و شهرستانی این بخش محروم را رها کرده اند.

حجت الاسلام سیادت در فراز دیگری از خطبه دوم نماز جمعه ضمن گرامی داشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس به سخنی از امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: «جنایات انگلیس خبیث و روباه مکار از جنایات آمریکا در جهان بیشتر و وحشیانه تر می باشد. پدیده استعمار که در ده‌ها کشور و میلیونها انسان را سال های متمادی غرق در سخت ترین و شدیدترین محنت ها کرد و دو جنگ جهانی اول و دوم از میوه های تلخ سکولاریسم در جهان است. تقابل اسلام و استکبار پدیده برجسته جهان معاصر شد و ایستادگی در برابر قلدران، زورگویان و مستکبران جهان، روز به روز برجسته تر شد. به حول و قوه الهی به برکت انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و خون شهدا افول و شکست قطعی استکبار جهانی محقق خواهد شد».

خطیب جمعه پاتاوه در فراز پایانی خطبه ها از خطبه سیاسی به مناسبت های مختلف از جمله شهادت امام حسن مجتبی ع (به روایتی) اشاره کرد و گفت: پیامبراسلام(ص) فرمودند: «پاداش زیارت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بعد از شهادتش بهشت است».

وی با گرامی داشت روز تعاون، تصریح کرد: در خصوص تعاون که ریشه قرآنی و روایی دارد و از اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سیادت افزود: خداوند متعال در قرآن می فرماید: «تعاونوا علی البر و تقوی»برنیکی و تقوا، به همدیگر کمک کنید» همچنین خداوند متعال در سوره «طلاق آیه ۷» فرمودند: «بر توانگر است که از دارایی خود هزینه کند و هر که روزی او تنگ باشد، باید از آنچه خدا به او داده خرج کند».

امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در موضوعات اجتماعی افزایش چشمگیر داد، اظهار کرد: پس از انقلاب مردم در مسابقه خدمت رسانی در کمبود های اجتماعی مشتاقانه شرکت می کنند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره روز 17 شهریور 1357 سالروز قیام مردم قم، افزود: این قیام مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد و امام (ره» در این خصوص فرمودند: «باید متذکر باشید این ایام الله را از یاد نباید برود این ایام الله برای اینکه ایام اند که آدم سازند. این ایام است که جوان های ما را از عشرت ها بیرون می آورد و به میدان جنگ می برد، این ایام الهی است که ملت را بیدار می کند و بیدار کرد».

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس