چکشیان: تکمیل مجموعه‌های ورزشی کارگران با همکاری بخش خصوصی


چکشیان: تکمیل مجموعه‌های ورزشی کارگران با همکاری بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد چکشیان که به منظور افتتاح چندین طرح ورزش کارگری به استان یزد سفر کرده است در بازدید از مجموعه‌های ورزشی کارگران غدیر، شهدای کارگر (۲۲بهمن) و مهریز گفت: مجموعه‌های ورزشی کارگران باید خدمات مناسبی به جامعه...

چکشیان: تکمیل مجموعه‌های ورزشی کارگران با همکاری بخش خصوصیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد چکشیان که به منظور افتتاح چندین طرح ورزش کارگری به استان یزد سفر کرده است در بازدید از مجموعه‌های ورزشی کارگران غدیر، شهدای کارگر (۲۲بهمن) و مهریز گفت: مجموعه‌های ورزشی کارگران باید خدمات مناسبی به جامعه کار و تلاش ارائه کند تا این قشر پرتلاش و خانواده‌های آن‌ها بتوانند در کنار کار‌های روزمره، ورزش را نیز در برنامه خود قرار دهند.
وی افزود: این کار علاوه بر سلامت جسم و روح کارگران، باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ در عین حال مجموعه‌های ورزشی کارگران باید خدمات با کیفیت و در شأن جامعه هدف ارائه کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای اجاره نوبت‌های مجموعه‌ها تأکید و اظهار کرد: واحد‌های تولیدی و کارخانجات بخش‌های خصوصی که دارای نیروی انسانی بالایی هستند می‌توانند از امکانات مجموعه‌های ورزشی کارگری برای استفاده کارگران خود استفاده کنند.
وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: متأسفانه علاوه بر اینکه بسیاری از مردم از خدمات ورزشی محروم شدند، مجموعه‌های ورزشی نیز به دلیل تعطیلی، مشکلات فراوانی را متحمل شدند و برخی تا مرز تعطیلی پیش رفتند.
آقای چکشیان در بازدید از اقامتگاه ۱۹ واحدی مجموعه ورزشی کارگران یزد گفت: این مهمانسرا ظرفیت بالایی برای ارائه خدمات به تیم‌های ورزشی که برای مسابقات به یزد سفر می‌کنند را دارد و امیدواریم در آینده نزدیک به طور کامل تجهیز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان