3 عکس لو دهنده از راز سیاه مری با عینک دودی ! / این مرد را می شناسید ؟!


3 عکس لو دهنده از راز سیاه مری با عینک دودی ! / این مرد را می شناسید ؟!

رکنا: سجادپور- دزد 32 ساله ای که دوچرخه های زیادی را با بریدن قفل آن ها در مشهد سرقت کرده است با تلاش نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شد.

به گزارش رکنا، در پی وقوع سرقت های سریالی دوچرخه از مقابل کتابخانه عمومی در اطراف میدان هشتصد مشهد، گروه ویژه ای از افسران دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا ماموریت یافتند تا با استفاده از شیوه پلیسی و تخصصی به ردزنی دزد دوچرخه ها بپردازند. بنابراین گروه تخصصی پلیس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری ناجا) با تجزیه و تحلیل سرقت های مذکور به تحقیق میدانی پرداختند.

بررسی های آنان نشان می داد که جوانی با اندام چاق و درحالی که ماسک و عینک دودی بر چهره دارد هنگام وقوع سرقت ها در محل دیده شده است. به همین دلیل افسران تجسس با بازبینی دوربین های مدار بسته به سرنخ هایی از یک جوان 32 ساله رسیدند که کیف کوله ای نیز به همراه دارد و در برخی موارد تصویر وی هنگام بریدن قفل دوچرخه ها ثبت شده است.

گزارش ها حاکی است: با به دست آمدن تصویری از چهره متهم، تلاش های پلیس با شیوه طعمه گذاری و ردزنی های اطلاعاتی درحالی آغاز شد که گروه دیگری از افسران گشت نامحسوس نیز به گشت زنی در محل وقوع سرقت های سریالی پرداختند تا این که دو روز قبل ماموران انتظامی، متهم را در بولوار پیروزی شناسایی کردند که کیف مشکوکی را نیز به همراه داشت وقتی ماموران قصد داشتند او را تا صحنه سرقت تعقیب کنند ناگهان متوجه ماجرا شد و پا به فرار گذاشت و در این هنگام بود که نیروهای انتظامی محل را به محاصره درآوردند و این جوان 32 ساله را با چند حرکت دفاع شخصی زمین گیر کردند در بازرسی از کیف همراه وی قیچی آهن بری و ابزار سرقت کشف شد و او در حالی به کلانتری انتقال یافت که مقادیری مواد مخدر از نوع کریستال و شیشه نیز به همراه داشت.

3 عکس لو دهنده از راز سیاه مری با عینک دودی ! / این مرد را می شناسید ؟!

این متهم که زیر نظر سروان سیفی (رئیس دایره تجسس) مورد بازجویی های فنی قرار گرفته بود راز سرقت های سریالی دوچرخه ها را هنگامی فاش کرد که تصاویر خود را در فیلم دوربین های ترافیکی و مدار بسته دید. وی اعتراف کرد دوچرخه ها را در پنجراه مشهد با مبالغی تا یک میلیون و 500هزار تومان به مالخران فروخته است بنابراین گزارش تحقیقات افسران دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا درباره سرقت های وی همچنان با دستور مقام قضایی ادامه دارد و تاکنون تعدادی از دانش آموزان و دانشجویانی که دوچرخه های آنان مقابل کتابخانه عمومی سرقت شده است به کلانتری مراجعه کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی