دیه‌گو کاستا در مسیر بازگشت به لیگ برتر انگلیس


دیه‌گو کاستا در مسیر بازگشت به لیگ برتر انگلیس

مهاجم جنجال‌آفرین سابق تیم‌های فوتبال چلسی و اتلتیکومادرید احتمالاً به زودی به یکی از تیم‌‌های لیگ برتر جزیره خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اتلتیک انگلیس اعلام کرد که باشگاه ولورهمپتون با دیه‌گو کاستا مهاجم برزیلی سابق چلسی وارد مذاکره شده است و او را به بازگشت به لیگ برتر جزیره ترغیب کرده است.

کاستای 33 ساله که آخرین حضورش در انگلیس با چلسی در سال 2017 بود و به خاطر درگیری‌اش با آنتونیو کونته سرمربی وقت آبی‌های لندن این تیم را ترک کرد، سال 2020 از اتلتیکومادرید جدا شد و به کلی قید فوتبال اروپا را زد تا به کشورش برزیل برگردد. عملکرد خوب او در اتلتیکومینیروی این تیم را به مقام قهرمانی سری A برزیل و جام حذفی این کشور در سال 2021 رساند . او در 19 بازی‌اش برای این تیم 6 گل زد و همین موضوع سبب شده که گرگ‌های جزیره به فکر برگرداندن او به انگلیس بیفتند.

با این حال دلیل اصلی این تصمیم ولورهمپتونی‌ها مصدومیت مهاجم جدیدشان ساشا کالادژیچ و خانه‌‌نشینی طولانی مدت اوست. کاستا در حال حاضر بازیکن آزاد است و به همین دلیل هم ولورهمپتون امکان جذب او را با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد