نرخ بلیط اتوبوس زائران اربعین از گلستان تا مرز مهران کاهش یافت


نرخ بلیط اتوبوس زائران اربعین از گلستان تا مرز مهران کاهش یافت

گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از کاهش نرخ بلیط اتوبوس ها از استان به مرز مهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته از سوی معاون راهداری گلستان، مبالغ ۹۲۰ هزار تومان، ۷۲۰ و ۵۵۰ هزار تومان برای اتوبوس‌های اربعین از مبدا گرگان و گنبدکاووس به مرز مهران اعلام شد.

اما با بازرسی تعزیرات حکومتی گلستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه‌های مسافربری، این مبالغ تغییر کرده و فروش بلیط هم به صورت روزانه انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان شامگاه یکشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: نرخ بلیط اتوبوس برای اعزام زائران حسینی به مرز مهران از گرگان و گنبدکاووس کاهش یافت.

ایوب میرشاهی افزود: در نرخ نامه جدید مصوب اربعین حسینی از گرگان به مرز مهران، کرایه اتوبوس ۲۵ نفره ۶۳۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۳۴ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۳۲ هزار تومان بوده و این مبالغ از مبدا گنبدکاووس به ترتیب، ۶۹۰، ۵۷۹ و ۴۷۱ هزار تومان است.

وی با اشاره به آغاز طرح نظارت بر فروش بلیط‌های اتوبوس، گفت: این طرح نظارتی تا ۲۷ شهریور ادامه دارد و بلیط‌ها به صورت روزانه فروخته می‌شود.

طبق گفته میرشاهی تاکنون ۵۰ دستگاه اتوبوس زائران را از گلستان به مرز مهران انتقال داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا