بازگشت شاگران پژمان درستکار به تمرینات


بازگشت شاگران پژمان درستکار به تمرینات

با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی تفریحی 24 ساعته خارج از تهران برای شاگردان پژمان درستکار در نظر گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که سال گذشته در اسلو بعد از دو تیم روسیه و آمریکا در جایگاه سوم جهان قرار گرفت، از روز 24 شهریور ماه رقابت‌هایش را در صربستان برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان آغاز خواهد کرد.

به همین منظور این تیم روز بیستم شهریور ماه تهران را به مقصد بلگراد ترک خواهد کرد. اردوی آخر آزادکاران نیز که به پیپرینگ اختصاص دارد و تمرینات سبک‌ و تک جلسه‌ای شده، از ششم شهریور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و منتهی به اعزام خواهد شد.

در همین راستا عصر روز شنبه (12 شهریور) بعد از آخرین روز از تمرینات دو جلسه‌ای، شاگردان پژمان درستکار راهی اردوی تفریحی 24 ساعته خارج از تهران شدند تا دور از محیط اردو و تمرینات، از نظر روحی -روانی تجدید قوا کنند.

این تیم شب گذشته به کمپ تیم‌های ملی بازگشت و تمرینات سبک تا روز اعزام ادامه خواهد داشت. فرنگی‌کاران که در برنامه‌شان اردوی خارج از شهر نبود، شب گذشته به سینما رفتند.

علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رضا اطری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم ملی‌پوشان اعزامی به بلگراد را تشکیل می‌دهند.
تیم آزاد سال گذشته با حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع به سه مدال طلا، با علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره و با مجتبی گلیج به مدال برنز جهان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک