تلاش نایب قهرمان پارالمپیک توکیو برای رکوردشکنی


تلاش نایب قهرمان پارالمپیک توکیو برای رکوردشکنی

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امان الله پاپی درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات بین‌المللی مراکش، اظهار کرد: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک، تنها کسانی عازم مراکش می‌شوند که شانس کسب مدال دارند، البته من چون در پرتاب نیزه رکوردار آسیا هستم در لیست نفرات اعزامی قرار دارم و تلاشم بر این است که رکورد بازی‌های پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه را که ۴۹/۵۶ است، ارتقاء ببخشم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی با بیان این که آماده‌تر از پارالمپیک توکیو هستم، گفت: با تمرینات منسجم و خوبی که از سال گذشته تا به الان داشتم و با امکاناتی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برای دوومیدانی کاران اعزامی به مراکش فراهم کرده، شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو هدف گذاری اصلی خود را مسابقات جهانی پاریس و سپس پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است که در مراکش در پرتاب نیزه رکوردشکنی داشته باشم و سپس برای مسابقات جهانی پاریس که تیرماه سال آینده برگزار می‌شود، خیز بردارم و در نهایت برای پاراآسیایی هانگژو چین آماده شوم.

پاپی در پایان پیرامون این پرسش که آیا برای آماده‌سازی جهت شرکت در مراکش با کمبود امکانات مواجه هستید یا خیر؟ گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و همکاری خوب فدراسیون هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم و بهترین شرایط برای دوومیدانی کاران اعزامی در آفتاب انقلاب فراهم است، امیدوارم که با کسب مدال طلا به زحمات و تلاش‌ کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک پاسخ مثبت بدهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو