طبخ و توزیع غذا بین زایران ایرانی از سوی سازمان حج و زیارت


طبخ و توزیع غذا بین زایران ایرانی از سوی سازمان حج و زیارت

سازمان حج وزیارت به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اربعین حسینی، اقدام به طبخ و توزیع غذا در بین زایران ایرانی در شهرهای نجف و کربلا کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان حج و زیارت به عنوان یکی از اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را به عهده دارد و در این میان امداد و راهنمایی زایران و گمشدگان، ثبت نام و اعزام و نظارت بر بیمه را در این ایام انجام می دهد.


در همین رابطه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اربعین راه اندازی شد و اقدامات مناسبی در راستای وظایف تعریف شده، صورت گرفت.


سازمان حج وزیارت طی روز گذشته نیز با حضور زایران ایرانی در نجف و کربلا با توجه به عدم استقرار حداکثری مواکب مبادرت به طبخ و توزیع غذا بین زایران اربعین حسینی کرد که ۶هزار و ۵۰۰پرس غذا در کربلا و ۶ هزار پرس غذا در نجف توزیع شد و این تعداد در روز آینده روز دوشنبه به ۱۰ هزار پرس در نجف و ۱۰ هزار پرس در کربلا می رسد.


گفتنی است بنابر پیش بینی ها مواکب که به خدمت رسانی و طبخ و توزیع غذا می پردازند از روز دهم ماه صفر مبادرت به این اقدام خواهند کرد و سازمان وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را عهده دار می باشد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان