ارنج احتمالی ساکت برای نبرد دستگردی/ ترکیب تیم مرموزی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد


ارنج احتمالی ساکت برای نبرد دستگردی/ ترکیب تیم مرموزی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد

هوادار تهران که در هفته‌های ابتدایی تیم سرسختی نشان داده در اندیشه متوقف کردن پرسپولیس همانند فصل گذشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل پرسپولیس دو بار با هوادار تازه از دسته اول صعود کرده مواجه شد که هر دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. پرسپولیس یحیی در حالی دو بار به تیم رضا عنایتی امتیاز داد که آمار هر دو مسابقه حاکی از برتری مطلق سرخ‌ها داشت اما پرسپولیس به شکل عجیبی در یکطرفه‌ترین بازی‌های فصل خود، امتیاز از دست داد. چهار امتیازی که شاید اگر حاصل می‌شد پرسپولیس برای قهرمانی کم نمی‌آورد و رقابتی نفس به نفس با استقلال تا هفته پایانی می‌داشت پس همین تیم بی‌ستاره را می‌شود عامل قهرمان نشدن یا مانعی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس دانست.

عنایتی از هوادار رفت و نیمی از تیم او تغییر کرد اما هوادار همان تیم سختکوش و چغری است که دوباره می‌تواند برای پرسپولیس آن هم مدل تغییر یافته و دگرگون شده‌اش رقیبی سخت و دردسرساز باشد. تیم‌های ساکت الهامی معمولاً بد فوتبال بازی نمی‌کنند اما بردن‌شان به این راحتی‌ها نیست کما اینکه یحیی همیشه مقابل تیم‌های دستیار سابق خود در پدیده کار سختی داشته و با کمترین اختلاف طی یک بازی فشرده برنده شده است.

بازی با هوادار از یک جهت دیگر هم می‌تواند دشوار باشد که مربوط به محل برگزاری مسابقه است. بازی امروز در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود که نه چمن خوبی دارد نه تماشاگر روی سکوها می‌نشیند. بازی در چنین زمینی همان قدر که کار تیم مهاجم را سخت می‌کند برای تیم مدافع خوب و مطلوب است. البته که ساکت الهامی می‌گوید دوست ندارد تحت نام پرسپولیس و قدرت ستاره‌هایش تیم مدافع میدان باشد و اتوبوس مقابل دروازه‌اش پارک کند اما باید منتظر یک بازی بسته از سوی تیم جوان هوادار باشیم که حتماً با تمرکز در زمین خود و بستن تمام فضاها، لایه‌های تدافعی‌اش را طوری می‌بندد که پرسپولیس با توجه به ناهمگونی و جا نیفتادن کامل ستاره‌های تازه واردش در خلق موقعیت عاجز بماند.

ارنج احتمالی ساکت برای نبرد دستگردی/ ترکیب تیم مرموزی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد

هوادار به احتمال زیاد همانند هفته قبل با ترکیب ۱-۲-۴-۳ مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند؛ این همان آرایشی است که تراکتور را در خانه و مقابل تماشاگرانش زمین‌گیر کرد. در چارچوب دروازه هوادار همانند بازی‌های قبلی میلاد فراهانی قرار خواهد گرفت. خط دفاع این تیم به سبک فصل گذشته به سه دفاع کار را آغاز می‌کند. مهدی عبدی، عزت پورقاز و فریبرز گرامی خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند.

نیما انتظاری و سپهر روزی‌طلب دو هافبک دفاعی هوادار هستند، محسن سفید چغایی وینگر راست و البته معین عباسیان وینگر چپ بازی می‌کند که در مواقع حمله پرسپولیس با اضافه شدن به خط دفاعی، دژ هوادار برای گل نخوردن را پنج‌دفاعه می‌کنند.

در یک خط جلوتر بابک مرادی و سید محمد میری بازی می‌کنند و محمد جواد محمدی نیز مهاجم نوک هوادار مقابل سرخپوشان است.

ترکیب احتمالی هوادار:
میلاد فراهانی
عزت پورقاز
مهدی عبدی
فریبرز گرامی
محسن سفیدچغایی
معین عباسیان
نیما انتظاری
سپهر روزی طلب
بابک مرادی
محمد میری
محمدجواد محمدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان