طرح آموزش رایگان هنر از اول مهر کلید می‌خورد


طرح آموزش رایگان هنر از اول مهر کلید می‌خورد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم برای جامعه هدف مشخص از اول مهر ماه کلید خواهد خورد.

در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه همکاری معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در طرح آموزش رایگان هنر، جلسه‌ای با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری، حجت الاسلام علی جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی و محمد نصیری معاون اجتماعی و امور فرهنگی سازمان بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری با ارائه گزارشی از روند برگزاری طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم از ابتدا تا اکنون و تاکید بر اجرایی شدن این طرح با جامعه هدف مشخص گفت: فرآیند اجرای این طرح برای جامعه هدف مشخص مدنظرما است و از اول مهرماه کلید خواهد خورد که ضمن کشف استعداد‌های هنری و آموزش رشته‌هایی که قابلیت اشتغال برای این افراد داشته باشند بتوانیم با همکاری مشترک سه جانبه به نتایج مطلوبی برسیم.

او بیان کرد: جامعه مخاطبین کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی می‌توانند با فراگیری آموزش‌های هنری هدفمند به مهارت‌های اشتغال زا مجهز شده و درجهت کسب و کار‌های فرهنگی وهنری حرکتی موثر داشته باشند.

حجت الاسلام علی جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی در حوزه‌های فرهنگی و هنری به تشریح ظرفیت‌های کمیته امداد در این راستا پرداخت و گفت: بی شک اجرای طرح آموزش رایگان هنر می‌تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد بسیار اثرگذار باشد و ما آمادگی کامل داریم در این زمینه همکاری‌های سازنده‌ای داشته باشیم.

سپس محمد نصیری معاون اجتماعی و امور فرهنگی سازمان بهزیستی با استقبال از اجرای این طرح برای خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی به بررسی مراحل اجرا و آماده سازی زیربنایی طرح پرداخت و گفت: کشف استعداد‌های هنری افراد تحت پوشش و نحوه ثبت نام آن‌ها و همچنین تعیین رشته‌های هنری که قابلیت اشتغال و کسب درآمد برای این افراد داشته باشد در اجرای طرح بسیار مهم است که باید در این زمینه برنامه ریزی صورت پذیرد و ما آماده همکاری برای تحقق این اهداف هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری