پوشش زنده پیاده روی اربعین در رادیو اربعین از 20 شهریور


پوشش زنده پیاده روی اربعین در رادیو اربعین از 20 شهریور

تهیه‌کننده رادیو اربعین گفت: از ۲۰ شهریور تیم‌های اعزامی رادیو اربعین به کربلا به صورت ۲۴ ساعته اطلاع‌رسانی‌ها را از کشور عراق انجام می‌دهند.

محمد بخشایش، تهیه‌کننده رادیو اربعین گفت: رادیو اربعین از ماه صفر برنامه‌های ویژه خود را از کربلا و تهران آغاز کرد. برنامه ویژه‌ای که از کربلا پوشش داده می‌شود، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب به وقت تهران است که خانم عباسی اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از استودیو حبیب به صورت صوتی و تصویری از سایت ایرانصدا و رادیو اربعین قابل دسترسی است.

بخشایش ادامه داد: در ایام اربعین مهمترین وظیفه این شبکه رادیویی اطلاع‌رسانی به زائران است تا بتوانند پیاده‌روی را با کمترین دغدغه داشته باشند. باتوجه به تحولات اخیری که در کشور عراق افتاد، تمام اطلاع‌رسانی‌ها از رادیو اربعین بود و همکاران در رادیو اربعین کمک کردند تا اخبار درست و سریع منتشر شود. با اطلاع‌رسانی‌های به موقع، ازدحام مرز‌ها کنترل شد.

پوشش زنده پیاده روی اربعین در رادیو اربعین از 20 شهریور

تهیه‌کننده رادیو اربعین با بیان اینکه الان که مرز‌ها باز است، بخش اصلی دغدغه‌ها به سمت هزینه‌ها، کرایه‌ها و ارائه خدمات به زائران است، افزود: با پیگیری‌هایی که همکارانم در رادیو اربعین انجام می‌دهند، جلوی تخلفات گرفته شده است. به عنوان مثال، در مسیر رشت به مهران برخی از رانندگان اتوبوس مبالغ بیشتر از نرخ مصوب را دریافت می‌کردند که با پیگیری‌های لحظه‌ای با دوستان وزارت راه و شهرسازی، استاندار گیلان و مسئولین حمل و نقل این استان شرایط فروش بلیت تقریباً منظم شد.

محمد بخشایش درباره تیم‌های اعزامی که در مرز‌ها مستقر هستند، این را هم گفت: اکثر مواقع از گزارشگران محلی استفاده می‌کنیم که این افراد گزارشگران صداوسیما هستند. گزارشگران به صورت افتخاری و به عشق آقا اباعبدالله تلاش می‌کنند گزارش‌های مربوط به اربعین را به ما منتقل کنند؛ بنابراین سعی می‌کنیم در یک برنامه چهار ساعته بیش از ۲۰ ارتباط تلفنی برقرار کنیم تا خبر‌ها منتقل شود.

پوشش زنده پیاده روی اربعین در رادیو اربعین از 20 شهریور

تهیه‌کننده رادیو اربعین درباره گزارشگران اعزامی رادیو اربعین به کربلا گفت: از ۲۰ شهریور تیم‌های اعزامی رادیو اربعین به کربلا به صورت ۲۴ ساعته اطلاع‌رسانی‌ها را از کشور عراق انجام می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج