چرخه اکران شلوغ‌تر می‌شود


چرخه اکران شلوغ‌تر می‌شود

طبق مصوبات شورای صنفی نمایش، چهارشنبه ۱۶ شهریور فیلم سینمایی «نمور» و «شین» به نمایش در می‌آیند.

فیلم سینمایی « نمور » به کارگردانی داوود بی دل و تهیه کنندگی یاسر جعفری از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «نمور» درباره داوود برادر بزرگ‌تر خانواده است که به اصرار دانیال همراه همسر خود سمیرا و دخترش آرام راهی شمال می‌شود تا پس از پانزده سال با خواهرش دلارام آشتی کند. پس از رسیدن به شمال دلارام آن‌ها را نمی‌پذیرد و داوود تصمیم به بازگشت می‌گیرد و ….

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسنپور ، باربد بابایی و نسیم ادبی در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین مقرر شد فیلم سینمایی « شین » به کارگردانی میثم کزازی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه در سرگروه مگامال به نمایش دربیاید.

«شین» هم یک درام خانوادگی دلهره‌آور و رازآلود است و در خلاصه داستان آن آمده است: اثر ظلم در جهان باقی می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم… این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.

در این فیلم سینمایی شهاب حسینی در کنار تهیه‌کنندگی به عنوان مشاور کارگردان و بازیگر هم حضور دارد و جمشید هاشم‌پور، علی شادمان، محمود پاک‌نیت، هوشنگ توکلی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، افسانه ناصری، غزال نظر، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث و مهدی بجستانی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

چرخه اکران شلوغ‌تر می‌شود

در جلسه شورای صنفی قرارداد اکران دو فیلم سینمایی «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر با پخش «فیلمیران» در سرگروهی «کورش» پس از فیلم «ابلق» و فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی با پخش «نمایش گستران» در سرگروهی «ایرانمال» پس از فیلم «پسر دلفینی» به ثبت رسید.

در حال حاضر فیلم هایی مانند خیزش غرش آتش، پسر دلفینی، شب طلایی، بانک زده ها، ابلق، انفرادی، دوزیست، تی تی، علفزار، بدون قرار قبلی، طلاخون، سگ بند و ... میهمان پرده سینما هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت