متصل شدن قوه قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند


متصل شدن قوه قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محمد کاظمی فرد با بیان اینکه بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی مکلف هستند پنجره واحد خدمات هوشمند خود را تا پایان ماه جاری راه‌اندازی کنند تاکید کرد: پنجره واحد هوشمند قوه‌قضاییه که در...

متصل شدن قوه قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محمد کاظمی فرد با بیان اینکه بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی مکلف هستند پنجره واحد خدمات هوشمند خود را تا پایان ماه جاری راه‌اندازی کنند تاکید کرد: پنجره واحد هوشمند قوه‌قضاییه که در حال حاضر به ارائه ۲۴ خدمت می‌پردازد زودتر از مهلت قانونی راه اندازی شده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این ۲۴ خدمت کلی هستند و خدمت‌های دیگری نیز داخل این ۲۴ خدمت وجود دارد گفت: همچنین دستگاه‌ها بر اساس قانون موظف هستند تا پایان دی ماه سال جاری خدمات هوشمند خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که قوه‌قضاییه این تکلیف را به انجام رسانده است.

کاظمی فرد در ادامه تاکید کرد: در توافق با سازمان فناوری اطلاعات مقرر شد برخی از خدمات الکترونیک قوه‌قضاییه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شود. با تلاش‌های صورت گرفته این اقدام اجرایی شده است و امکان اضافه شدن خدمات دیگر نیز وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم