امیر کیوان‌لو برای امنیت و دفاع از ناموس مردم به شهادت رسید


 امیر کیوان‌لو  برای امنیت و دفاع از ناموس مردم به شهادت رسید

رئیس پلیس پایتخت گفت: "شهید امیر کیوان‌لو" برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم جانش را فدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید "امیر کیوان‌لو" اظهار کرد: نیروی انتظامی از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی برای سربلندی این نظام مقدس تلاش کرده و شهدای فراوانی را تقدیم میهن اسلامی کرده است.

وی افزود: اولین گروه از شهدای انقلاب اسلامی، متعلق به این نیروی عظیم لشکری کشور بودند و امروز هم آخرین شهیدی که تقدیم این نظام مقدس شد، "امیر کیوان‌لو" است.

رحیمی گفت: حدود ساعت 5 صبح روز گذشته بود که تیم‌های مختلف گشت در حوزه استحفاظی خود، متوجه حضور سارقان حرفه‌ای و تعرض به زن جوانی در یک خانه شدند و در این میان تیم شهید کیوان‌لو به خانه مورد نظر مراجعه کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در گام نخست یکی از سارقان را دستگیر کردند که در ادامه شهید کیوان‌لو به خانه زن جوان مراجعه می‌کند که توسط یک سارق هدف ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار می‌گیرد.

وی افزود: امیر کیوان‌لو می‌توانست از کمر به پایین به قاتلی که به ناموس مردم تعرض کرده، شلیک کند ولی این کار را نکرد و همین موضوع پهلوانی وی را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه امیر کیوان‌لو فردی فداکار و پهلوان‌ بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار نیز برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم جانش را فدا کرد.

وی با بیان اینکه پهلوان‌ترین و قهرمان‌ترین مأمور نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت مردم و دفاع از نوامیس مردم تقدیم شد، گفت:‌ در همان شب سارقان دیگر همکاران من را در منطقه شهادت شهید امیر کیوان‌لو هدف تیراندازی قرار دادند.

رحیمی با بیان اینکه قاتل باید به اشد مجازاتی که قانون در نظر گرفته، برسد، گفت: همچنین با احترام تسلیت عرض می‌کنم به رهبر معظم انقلاب که ایشان می‌دانند فرزندان و سربازانش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خودگذشتگی و ایثارگری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال شهید امیر کیوان‌لو دومین شهیدی است که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فدا شده است، در ادامه گفت: شهید امیر کیوان‌لو به شهدایی پیوست که چشم و چراغ این ملت هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه شهید کیوان‌لو جان خودش را برای امنیت مردم که نیاز یک جامعه است تقدیم کرد، گفت: در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و پهلوان، به تبهکاران بخصوص سارقانی که نوامیس مردم را هدف تعرض قرار می‌دهند هشدار می‌دهیم که با قاطعیت جلوی آنها ایستاده‌ایم و با قاطعیت این مسیر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که این لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شدند.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا