تاکید هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ترویج فناوری


تاکید هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ترویج فناوری

دومین نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال ۱۴۰۱ با حضور دبیر هیئت‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه و اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دومین نشست هیئت امنای دانشگاه در سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و اعضای هیات امنا، در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت‌های امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، روز بهورز را تبریک گفت و اظهار کرد: بخش زیادی از دستاوردهای ارزشمندی که در حوزه سلامت به دست آمده نتیجه تلاش‌های شبانه روزی ‌وصادقانه بهورزان در سراسر کشور است.

وی با اشاره یه این که قدرشناسی از خدمات سفیدپوشان عرصه سلامت ضرورت دارد، ارتقا جایگاه ‌و بهبود وضعیت شغلی کادر بهداشت و درمان را خواستار شد.

سپس جلسه وارد دستور کار شد و کلیات بودجه و جداول مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه پیشنهادات اختصاصی دانشگاه، تشکیلات تفصیلی بیمارستان الغدیر بومهن و مرکز جدیدالاحداث بیمارستان شهدای تجریش طبق چارت تشکیلاتی، تقویت زیرساخت‌ها، ترویج فناوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و سایر پیشنهادهای مربوط به حوزه‌های تخصصی دانشگاه از جمله معاونت آموزشی، بین الملل، امور بهداشتی، تحقیقات و فناوری و غذا و دارو بررسی شد.

تکمیل فاز دوم بیمارستان امام رضا (ع) در بیمارستان مسیح دانشوری و توسعه فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی از دیگر پیشنهادات اختصاصی تصویب شده در این نشست بود.

این نشست با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی دبیر هیئت امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر ایرج فاضل، دکتر ولایتی، دکتر سیم فروش، دکتر دارایی، اعضای هیئت رییسه دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...