تصادف خونین در محور بندرلنگه - پارسیان با شش فوتی


تصادف خونین در محور بندرلنگه - پارسیان با شش فوتی

بندرعباس - مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از امداد رسانی به مصدومان حادثه تصادف محور بندرلنگه- پارسیان توسط اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی گفت: ساعت ۲۱:۰۷ شب گذشته، پیرو ارائه گزارش وقوع یک تصادف بین سه دستگاه خودرو مصدوم شدن ۱۳ نفر، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده‌ایی بندر چارک، پایگاه شهری بندرلنگه و پایگاه جاده ای مغویه به محل فوریت، واقع در حد فاصله روستای بستانه و دیوان اعزام شد.

وی عنوان کرد: در این حادثه که بین سه خودرو پراید، برلیانس و پژو ۲۰۶ به وقوع پیوست؛ چهار نفر، که در بین آنها، دو دختر بچه هفت و ۱۱ ساله نیز بودن، به علت شدت تصادف، در زمان وقوع حادثه فوت شده و ۹ مصدوم دیگر، توسط آمبولانس های اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدا بندر لنگه منتقل شد.

قاسمی ادامه داد: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال دو نفر از مصدومین، یک آقای ۶۵ ساله و آقای ۱۴ ساله و به رغم انجام اقدامات احیاء در بیمارستان فوت، و شماره فوتی های این حادثه به شش تن رسید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان اظهار کرد: از ۷ مصدوم حادثه حال یک تن دیگر نیز وخیم و شش نفر دیگر هوشیار و تحت نظر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022