صدور 350 هزار برگ گذر ویژه اربعین


صدور 350 هزار برگ گذر ویژه اربعین

سخنگوی پلیس از صدور ۳۵۰۰۰۰ برگ گذر موقت ویژه اربعین و تحویل ۳۱۰,۰۰۰ از این برگه ها به پست خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در شبکه خبر به تشریح برنامه ها و اقدامات قرارگاه اربعین فراجا اشاره و اظهار داشت: مراکز صدور گذرنامه تا ساعت ۶ بعد از ظهر و تا زمانی که افراد منتظر ارائه خدمت باشند باز بوده و به متقاضیان خدمت ارائه می‌دهند.

وی از مراجعان تقاضا کرد که ساعت حضور خود در مراکز گذرنامه را تنظیم کنند چرا که ساعات اول صبح و در وقت اداری ازدحام جمعیت زیاد است و بعد از ظهرها مراکز خلوت تر است.

سردار حاجیان گفت: تمدید گذرنامه هایی که اعتبار آنها گذشته در مراکز صدور گذرنامه در ۲ تا ۳ دقیقه انجام می شود اما برخی از مراجعه کنندگان در مراجعه به دنبال دریافت اطلاعات از سرنوشت صدور گذرنامه خود هستند که باید از طریق سامانه پلیس من یا از طریق تارنمای پلیس پیگیر باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که قبلاً در پلیس + ۱۰ درخواست صدور گذرنامه کرده و تا به الان آن را _به علت ازدحام تقاضا_ دریافت نکرده‌اند می‌توانند در همان مراکز برگ ویژه اربعین را تحویل بگیرند.

سخنگوی پلیس اعلام کرد: در تهران علاوه بر دو مرکز ستارخان و مطهری دو مرکز دیگر یکی در جنت آباد و دیگری در شهرری برای ارائه خدمت به زوار و صدور برگ گذر موقت آماده خدمت هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی کشور از صدور ۳۵۰۰۰۰ برگ گذر موقت ویژه اربعین و تحویل ۳۱۰ هزار برگه به پست برای رسیدن به دست متقاضیان خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403