توسعه وتجهیز مدارس در دستورکار قرار گرفت


توسعه وتجهیز مدارس در دستورکار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد امین سالاری پور گفت: در آستانه ماه مهر و در راستای تجهیز و توسعه مدارس، نخستین نشست اعضای کمیته اجرایی حمایت از مدارس منطقه ۱۴ با حضور مدیران شهری منطقه، رئیس آموزش و پرورش و هیئت همراه برگزار شد.قاسم...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد امین سالاری پور گفت: در آستانه ماه مهر و در راستای تجهیز و توسعه مدارس، نخستین نشست اعضای کمیته اجرایی حمایت از مدارس منطقه ۱۴ با حضور مدیران شهری منطقه، رئیس آموزش و پرورش و هیئت همراه برگزار شد.
قاسم بیانی رئیس آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه هم افزایی بین شهرداری و آموزش و پرورش اتفاقات خوبی را در حوزه‌های مختلف ویژه دانش آموزان رقم می‌زند، گفت: زیرساخت‌های مناسب در کنار اجرای برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و مفرح باعث ارتقای سطح آموزش، پرورش و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

سالاری پور شهردار منطقه، نیز در این جلسه اجرای طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس را یکی از برنامه‌های اولویت دار این منطقه اعلام کرد و افزود: در همین راستا تمام حوزه‌های شهری پای کار هستند تا اقدامات مختلفی در قالب اجرای آسفالت و رفع نواقص عمرانی، رنگ آمیزی المان ها، خط کشی بلوک عابر پیاده، اقدامات نگهداشت فضا‌های پیرامونی و و فضای سبز را برای آماده سازی حضور دانش آموزان در مدارس انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل