آزادی 40 زندانی مالی با وساطت اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی استان اردبیل


آزادی 40 زندانی مالی با وساطت اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی استان اردبیل

حوادث رکنا: در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۴۰ زندانی با وساطت و کمک شورای حل اختلاف شهرستان گرمی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش رکنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی در گزارشی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای حل اختلاف استان اردبیل اعلام کرد: اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان گرمی توانسته اند با وساطت و پیگیری های دلسوزانه و خارج از شرح وظایف خود از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مردادماه (پنج ماهه اول سال) زمینه آزادی ۴۰ زندانی مالی غیرعمد را فراهم آورند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل افزود: اکثر اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان اردبیل در اکثر مواقع با هزینه شخصی خود مبالغی را جمع آوری و از ورود محکومین مالی غیرعمد به زندان که به هیچ وجه توان پرداخت بدهی خود را ندارد جلوگیری کرده و پرونده را در اجرای احکام مختومه می کنند.

وی در پایان از تمام خیرین و دلسوزان خواست با مراجعه به توسعه حل اختلاف استان و ستاد ملی صبر و کمک مالی، با همکاری و همدلی از ورود جوانان و سرپرستان خانواده که به صورت غیرعمد در حال روانه شدن به زندان است جلوگیری کنیم تا جلوی تبعات و عوارض ناشی از حبس و آسیب های اجتماعی که به خانواده و خود محکوم علیه وارد خواهد شد را بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس