اسنپ مبلغ پرداختی خود به خیریه‌ها را دو برابر کرد


اسنپ مبلغ پرداختی خود به خیریه‌ها را دو برابر کرد

شرکت اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر مبلغ پرداختی خود به خیریه‌ها را دو برابر کرد.شرکت اسنپ میزان پرداخت خود به طرح‌های نیکوکاری را به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و همچنین حمایت از خیریه‌ها...

شرکت اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر مبلغ پرداختی خود به خیریه‌ها را دو برابر کرد.

شرکت اسنپ میزان پرداخت خود به طرح‌های نیکوکاری را به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و همچنین حمایت از خیریه‌ها به مدت 2 روز 2 برابر کرد. در همین راستا اسنپ قصد دارد در روزهای 14 و 15 شهریور به ازای هر 2 هزار امتیاز کاربران مبلغ 8 هزار تومان را به طرح‌های نیکوکاری فعال در اسنپ کلاب پرداخت کند.

دو برابر شدن مبلغ پرداختی اسنپ به خیریه‌ها

اسنپ در باشگاه مشتریان خود یا اسنپ کلاب از فروردین سال 1400 تا به امروز 9 طرح نیکوکاری را در بخش‌های مختلفی چون توسعه زیرساخت‌های روستایی، حمایت تحصیلی از کودکان کم‌برخوردار، حمایت از کودکان بی‌سرپناه، حمایت از زنان آسیب‌دیده از خشونت و حمایت از افراد دارای معلولیت را به اجرا درآورده است.

کاربران باشگاه مشتریان نیز با اهدای امتیازهای خود توانستند در این طرح‌های خیرخواهانه سهیم شوند. به طور کلی کاربران 1 میلیون و 110 هزار و 213 بار در این طرح‌ها شرکت کردند و امتیازهای خود را به این طرح‌ها اختصاص دادند. اسنپ نیز تا به امروز مبلغ 4 میلیارد و 878 میلیون و 434 هزار تومان را به خیریه‌ها پرداخت کرده است.

روابط عمومی اسنپ در همین راستا از مشارکت کاربران و اعتماد آنها به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان خود قدردانی کرد و گفت اجرای طرح‌های نیکوکاری بدون مشارکت و همکاری خیریه‌ها و سمن‌های توانمند و همچنین اعتماد کاربران امکان‌پذیر نبود. از این رو از آنها قدردانی کرده و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلات جامعه و همچنین حمایت از مردم قرار دارند تبریک می‌گوییم.

گفتنی است مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2012 با هدف بالا بردن آگاهی عمومی و ارائه برنامه مشترک برای ایجاد و فعالیت خیریه‌ها در سراسر جهان روز 5 سپتامبر برابر با 14 شهریورماه را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرد. همچنین snapp به واسطه ایمیل مسئولیت اجتماعی خود به آدرس csr.pr@snapp.cab آماده دریافت طرح‌های پیشنهادی خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن