مهارت فوق العاده مارک زاکربرگ در حرکات رزمی + فیلم


مهارت فوق العاده مارک زاکربرگ در حرکات رزمی + فیلم

مارک زاکربرگ بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک و پلتفرم «متا» ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرم خود منتشر کرد که مهارتش در انجام حرکات ورزشی هنرهای رزمی ترکیبی را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، زاکربرگ که بسیاری او را به دلیل قدرت خلاقه دهنش می‌شناسند، اکنون خود را به عنوان یک چهره در هنرهای رزمی ترکیبی هم نشان می‌دهد.

این میلیاردر مشهور در این ویدئو در حال تمرین با «کای وو» از مبارزان رشته هنرهای رزمی ترکیبی دیده می‌شود. زاکربرگ در این ویدئو در حالی که با کای وو در حال تمرین کردن دیده می‌شود، او را که در آستانه مسابقه‌ای در رشته هنرهای رزمی ترکیبی با گفتن این جمله که «برو به دستش بیاور کای، نگاهت به یک مسابقه بزرگ باشد»، تشویق و ترغیب به شرکت در اولین مسابقه خود می‌کند.

مک گرگور که اولین مبارز مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی است که در دو وزن توانسته به مقام دست پیدا کند، فورا نسبت به این ویدئو واکنش نشان داد و در کامنتی نوشت: خیلی عالی بود مارک.

ملیندا داونپورت مسئول ارتباطات «متا» در کامنتی درباره ویدئوی ارسالی رئیس خود در اینستاگرام نوشته است: من بسیار تحت تاثیر حرکات ورزشی شما در این ویدئو قرار گرفتم. ضربات سر شما به نظر خیلی خوب و ماهرانه می‌آمد و ما اکنون باید به فکر انتخاب یک اسم مستعار ورزشی برای شما باشیم.

در ادامه کامنت‌هایی که برای این ویدئوی ورزشی مارک زاکربرگ گذاشته شده نام مبارزان مطرح رشته هنرهای رزمی ترکیبی نیز به چشم می‌خورد، جانی ابلن یکی از مبارزان مطرح این رشته پس دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت: بیا با هم تمرین کنیم زاک.

جو روگان مفسر ورزشی مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی نیز در کامنتی نوشت: این خیلی عالی است. من خیلی خوشحالم که این ویدئو را می‌بینم. تمرین خیلی محکم و جدی‌ای به نظر می‌رسد.

زاکربرگ اخیرا در برنامه پادکستی «تجربه جو روگان» ظاهر شده و گفته است که زمانی که به همه پیام‌های درون گوشی تلفن همراهش نگاه می‌کند، عمیقا به فکر فرو می‌رود. او در این باره توضیح داد که اغلب نیاز دارد بدن خود را در صبح‌های زود مورد بازیابی و بازسارزی قرار دهد که بتواند در ساعات کاری بازدهی بیشتری داشته باشد. به همین خاطر است که به تمرین در رشته هنرهای ترکیبی رزمی روی آورده است.

او افزود که پیش‌تر صبح‌ها می‌دویده، اما اکنون دویدن را کنار گذاشته است، چرا که دویدن به او تمرکز کافی نمی‌دهد و باعث فارغ شدن ذهن او از کار نمی‌شود.

این میلیاردر ۳۸ ساله که یکی از مطرح‌ترین چهره‌های در میان غول‌های دنیای فناوری است، در این باره توضیح داد: پس از گنار گذاشتن دو، فعالیت در رشته‌های ورزشی هنرهای رزمی ترکیبی و موج‌سواری را آغاز کردم، چرا که شما باید در تمام مدت انجام این فعالیت‌های ورزشی روی آنها متمرکز باشید.

او درباره رشته هنرهای رزمی نیز گفت: این ورزشی است که شما را هم از نظر جسمانی و هم از نظر ذهنی درگیر می‌کند و دیگر فرصت فکر کردن به چیز دیگری را پیدا نمی‌کنید. چرا که اگر یک لحظه تمرکز خود را در این ورزش از دست بدهید به زمین می‌خورید و مسابقه را به طور کامل می‌بازید.

حجم ویدیو: 10.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18
منبع: همشهری آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر