بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود


بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان اجرایی شهرستان دشتی و تنگستان اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر اقدامات خبوی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ها و همچنین جذب اعتبارات برای پروژه‌های راهداری گفت: برنامه‌ها و طرح‌های متعددی بویژه در بخش راه‌های روستایی از سوی راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که انشاالله توسعه بیش از پیش راه‌های این دو شهرستان را سبب خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان داشت: یکی از پروژه‌های مهم راهداری در شهرستان دشتی تکمیل و بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان – سرچشمه است که پس از سال‌ها این مسیر که راه ارتباطی شهرستان دشتی به جم را نیز بهم وصل می‌کند بهسازی و آسفالت می‌شود.

وی افزود: در حوزه شهرستان تنگستان نیز پس از ساماندهی میدان گادویی اهرم و راه‌های دسترسی به آن پروژه تعریض و بهسازی محور ساحلی در محدوده شهرستان تنگستان برای ایمن سازی این محور در چند قطعه در دست انجام است.

اخترشناس بیان کرد: پروژه‌های متعدد دیگری در دو شهرستان برای توسعه محورهای ارتباطی به‌ویژه در محرومیت زدایی از راه‌های روستایی در حال انجام است که انشاالله با جدیت پیگیری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر