هفتادمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها برگزار می شود


هفتادمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها برگزار می شود

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: هفتادمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور وزیر علوم به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هفتادمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و حجت الاسلام و المسلیمن مصطفی رستمی ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مدت سه روز از ۱۶ لغایت ۱۸ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درباره این نشست گفت: برگزاری این نشست در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید جهت هماهنگی بیشتر معاونان دانشجویی برای بازگشایی کامل دانشگاه‌ها است تا بعد از کنترل همه‌گیری کرونا، دانشگاه‌ها با کمترین دغدغه به استقبال سال تحصیلی جدید روند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان تصریح کرد: در این گردهمایی که به مدت سه روز برگزار می‌شود، مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی و آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی در خصوص عناوین کارگروه‌ها در این نشست اظهار کرد: در این نشست کارگروه‌های تخصصی مربوط به رفاه دانشجویان، مشاوره و بهداشت روان، تشریح آئین نامه‌ها، برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ و ورزش و تربیت بدنی برگزار می‌شود.

ارژنگ افزود: یکی دیگر از بخش‌های این نشست مربوط به ارائه رئوس مشکلات و مسائل دانشگاه‌های کشور است که در آن دانشگاه‌های کشور به ۵ گروه دانشگاه‌های بزرگ، متوسط، کوچک و دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های جامع تقسیم شده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجایی که در کنار مسائل مشترک، دانشگاه‌ها مسائل ویژه و خاص خودشان را دارند، لذا مقرر شده است هر گروه یک نماینده انتخاب کرده و پس از شور، نمایندگان آن‌ها، مسائل خاص آن گروه را در جمع معاونان و مدیران وزارت مطرح کند به طوری که بتوان به صورت ویژه به آن مسائل توجه و درباره آن‌ها چاره اندیشی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید