کلینیک تخصصی پوست و مو آوان


کلینیک تخصصی پوست و مو آوان

میکرونیدلینگ روش جوانسازی که توسط سوزن های بسیار ظریف در پوست میکروکانال ایجاد می کند و موجب تحریک کلاژن و جوانسازی پوست می گردد.

کلینیک زیبایی آوان با استفاده از دستگاه های روز دنیا زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها به سایت کلینیک زیبایی آوان به نشانی https://avanmedical.com مراجعه نمایید.

میکرونیدلینگ

کلینیک تخصصی پوست و مو آوان

میکرونیدلینگ روش جوانسازی که توسط سوزن های بسیار ظریف در پوست میکروکانال ایجاد می کند و موجب تحریک کلاژن و جوانسازی پوست می گردد.

میکرونیدلینگ یک روش قدیمی با قدمت 50 ساله است، در گذشته نیز مصریان باستان پوست خود را با سنگ های دندانه دار زبر ماساژ می دادند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرند با این کار منافذ پوست باز می شود و گردش خون در پوست افزایش پیدا می کرد و موجب جوانسازی و بهتر شدن کیفیت پوست می گردید. میکرونیدلینگ به وسیله سوزن های مخصوص انجام می شود به این صورت که سوزن ها وارد پوست شده و باعث باز شدن منافذ و تحریک کلاژن می گردد و بستر را برای وارد کردن انواع ویتامین و مواد معدنی مفید مورد نیاز پوست آماده می کند. میکرونیدلینگ به دو روش دستی ( درمارولر): که به وسیله یک سری غلتک که روی آن از سوزن ها ظریف از جنس تیتانیوم پوشیده شده است انجام می شود و در روش کلینیکی با استفاده از دستگاه با فاصله مشخص و سرعت که قابلیت تنظیم دارد روزنه ها ایجاد می گردد که از حالت دستی بسیار تاثیرگذار تر می باشد. مزایای میکرونیدلینگ : رفع چین و چروک، بهبود ترک های پوستی و رفع جای جوش، اسکار و زخم و همچنین جوانسازی پوست می باشد.

تزریق بوتاکس

کلینیک تخصصی پوست و مو آوان

یکی از پرطرفدارین روش های جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی بوتاکس می باشد . بوتاکس دارای سابقه 50 ساله می باشد و در سال 2002 تاییدیه FDA آمریکار را اخذ نمود. یک نوع سم از بوتولونیوم نوع A می باشد که در اثر تزریق آن عضلات آن قسمت فلج شده و سبب از بین رفتن چین و چروک ها می شود. کاربرد بوتاکس در زیبایی برای رفع چین چروک پیشانی ، خطوط اخم و خطوط پنجه کلاغی ، خطوط کنار لب و بینی مورد استفاده قرار می گیرد . اما بوتاکس علاوه بر موارد زیبایی کاربرد درمانی نیز دارد به عنوان مثال برای کنترل تعریق بیش ازحد و درد های میگرنی نیز استفاده می شود. نکته مهم در تزریق بوتاکس این می باشد که حتماً از برندهای معتبر و دارای تاییدیه استفاده کنید و حتماً در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام گردد. از استفاده از برندهای بی کیفیت چینی بپرهیزید زیرا عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه دارد.

تزریق ژل

کلینیک تخصصی پوست و مو آوان

تزریق ژل یک روش شگفت انگیز در سال ها ی اخیر است که علاوه بر زیبایی برای رفع معایب صورت نیز استفاده می شود. ژل ها شامل دو دسته هستند: ژل های پر کننده و حجم دهنده می باشند و ژل هایی که برای جوانسازی و تحریک کلاژن مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت حجم دهی ندارند. مزایای تزریق ژل عبارتند از : حجم دهی به صورت (گونه، لب، چانه، زاویه فک )، رفع چین و چروک، رفع گودی چشم، اصلاح فرم بینی، جوانسازی دست ها و جوانسازی گردن می شود. ماندگاری ژل معمولاً بین 6 تا 12 ماه در افراد مختلف و نوع ژل متفاوت است.

کلینیک زیبایی آوان با استفاده از دستگاه های روز دنیا زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل