امنیت خلیج‌فارس نیازی به حضور بیگانگان ندارد


امنیت خلیج‌فارس نیازی به حضور بیگانگان ندارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور اسرائیل در منطقه نامشروع است و نه تنها به امنیت منطقه کمک نمی‌کند بلکه باعث ناامنی می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف نیروی دریایی امنیت خلیج فارس است.

سرلشکر محمد باقری در مراسم الحاق شناور شهید سپهبد سلیمانی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس با بیان اینکه امنیت منطقه خلیج فارس باید توسط کشورهای منطقه تامین شود و نیازی به حضور بیگانگان نیست، افزود: قدرت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شده تا دشمن تجهیزات سنگین نظامی خود را از منطقه خارج کند.

وی با بیان اینکه حضور اسرائیل در منطقه نامشروع است و نه تنها به امنیت منطقه کمک نمی‌کند بلکه باعث ناامنی می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف نیروی دریایی امنیت خلیج فارس است.

باقری با اشاره به اینکه حضور قایق‌های تجسسی بدون سرنشین آمریکا در منطقه باعث اختلال در امنیت ناوگان دریایی شده است، اضافه کرد: از همه کشورهای همسایه دعوت می‌شود در تامین امنیت منطقه مشارکت کنند.

امنیت خلیج‌فارس نیازی به حضور بیگانگان ندارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه در دو سال گذشته ۹ الحاق در نیروی دریایی سپاه پاسداران صورت گرفته که این موضوع نشان از اعتماد به جوانان و دانش بومی است، خاطرنشان کرد: صفر تا صد این شناورها با دانش و تجهیرات بومی ساخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط