ویژگی‌های گوشی موتورولا Edge30 اولترا


ویژگی‌های گوشی موتورولا Edge30 اولترا

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Edge ۳۰ اولترا با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۵ واتی معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، درحالی که شرکت موتورولا هنوز تاریخ دقیق معرفی گوشی موتورولا Edge ۳۰ اولترا را اعلام نکرده، افشاگری یک ویدئوی تبلیغاتی جدید از آن در توئیتر به اشتراک گذاشته است. این ویدئو علاوه بر تائید نام گوشی، به بعضی از ویژگی‌های آن مانند دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز اشاره می‌کند.

به نظر می‌رسد که گوشی موتورولا Edge ۳۰ اولترا نسخه جهانی X۳۰ Pro خواهد بود که دوربین اصلی آن به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده است و با دو دوربین دیگر نیز همراه است، حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی ISOCELL HP۱ سامسونگ است. این محصول به دوربین سلفی تکی نیز مجهز خواهد بود.

ویدئوی منتشر شده به قابلیت گوشی موتورولا Edge ۳۰ اولترا برای پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ واتی سیمی از طریق درگاه USB-C اشاره می‌کند. محصول ذکر شده به تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ مجهز خواهد شد، این پردازنده در گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴ و شیائومی ۱۲S اولت را نیز به کار رفته است.

با توجه به مطالب ارائه شده، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی موتورولا Edge ۳۰ اولترا ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و با قیمت ۸۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه تقریباً ۱۰۰ یورو از Edge ۳۰ Pro گران‌تر خواهد بود.

منبع:ایمنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق