هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه


هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اصالت بلیت‌های خارج از شبکه شرکت‌های هواپیمایی را تایید نمی‌کنیم.

هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از صداوسیما، حسن خوشخو اظهار داشت: طبق آخرین آمارهای دریافتی، تاکنون بیش از ۵۰ هزار بلیت رفت و برگشت صادر شده و بیشتر بلیت‌های دریافتی از طریق سایت‌های فروش شرکت هواپیمایی خریداری شده است.

خوشخو با بیان اینکه تاکنون مجوز هزار پرواز صادر شده است بیان کرد: هر چقدر به روز اربعین نزدیک می‌شویم تعداد پروازها افزایش خواهد یافت به طوری که در روزهای نزدیک اربعین به روزانه ۷۰ پرواز نیز خواهد رسید.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برای ایجاد تسهیلات و رفع مشکلات پروازها، فردا همراه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عراق سفر خواهیم کرد.

خوشخو در پاسخ به این سوال که در چند روز گذشته با چه تخلفاتی از سوی شرکت‌های هواپیمایی مواجه شده‌اید خاطر نشان کرد: با تخلفات محدودی مواجه شده‌ایم و به طور مثال ممکن است بلیت‌ها به صورت گروهی از شرکت‌های هواپیمایی خریداری شده و به صورت فردی فروخته باشند اما اگر بلیتی خارج از سایت یا دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی خریداری شده باشد صحت بلیت‌ها را تایید نمی‌کنیم و خریداران این بلیت‌ها موقع خروج از کشور با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: چنانچه تست پی سی آر مسافران با مشکل مواجه باشد در عراق مسافران ملزم به تکرار تست می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...