ژوله از رفاقت 18 ساله اش با قاسمخانی گفت


ژوله از رفاقت 18 ساله اش با قاسمخانی گفت

امیرمهدی ژوله بازیگر نقش افلاطون در سریال روزی روزگاری مریخ گفت: همه پیشنهادات کاری زندگی‌ام در بازیگری و نویسندگی را پیمان قاسمخانی داده است.

امیر مهدی ژوله، بازیگر نقش افلاطون در سریال روزی روزگاری مریخ درباره حضورش در این سریال به سابقه آشنایی و همکاری‌اش با پیمان قاسمخانی اشاره کرد و گفت: همه پیشنهادات کاری زندگی‌ام را پیمان قاسمخانی داده است هم در نویسندگی و هم بازیگری. حالا بعد از ۱۸ سال رفاقت و همکاری، هرکاری را که پیمان بگوید در آن همکاری کن، می‌پذیرم.

وی درباره استایلش در سریال «روزی روزگاری مریخ» گفت: این استایل شبیه جوانان دهه ۸۰ امریکاست. وقتی این لباس‌ها را تنم کردم و گریم شدم خوشم آمد و بنظرم جذاب بود.

این نویسنده و بازیگر کمدی از چالش‌های درک فضای فانتزی مریخ گفت: من هیچ فیلم مربوط به فضا را ندیده‌ام حتی جنگ ستارگان یا فیلم‌های نولان را هم که تم فضایی دارد را ندیده‌ام؛ و با این فضا ارتباط برقرار نمی‌کنم و طرفدار فیلم و سریال‌های فضایی نیستم.

ژوله در ادامه افزود: از آنجایی که آدم تنبلی هستم دوست داشتم خانه‌ام هوشمند باشد و قابلیت خانه‌های مریخ در سریال را داشته باشد. مثلا اینکه خانه هوشمند در مریخ، در‌ها را اتوماتیک باز و بسته می‌کند خیلی خوب است، چون من در‌های کمد و اتاق را هیچوقت نمی‌بندم.

وی بین انتخاب بین زمین ۱۴۰۰ و مریخ ۱۷۰۰ گفت: همه چیز را به زمین ۱۴۰۰ ترجیح میدم، چون دیگر همه چیز رو به اتمام است؛ اخلاقیات، محیط زیست، عشق، انسانیت، رحم و مروت و...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ