کشف بیش از 4 هزار و 182 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق


کشف بیش از 4 هزار و 182 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت «کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی» و...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت «کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی» و «نظارت و واپــایـش انبار‌ها و محل‌های دپــو کالا» به مدت ۷۲ ساعت در سراسر کشور اجراء شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی تلاش‌های جهادی با بهره گیری از سامانه‌ها و تحقیقات میدانی مراکز نگهداری و توزیع کنندگان کالا‌های قاچاق را شناسایی و در یک اقدام منسجم به محل‌های مذکور و مدنظر اعزام شدند.
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان در بازدید و بازرسی از نشانگاه‌های اقتصادی متخلف شناسایی شده انواع کالای قاچاق به همراه ۹۴۴ هزار لیتر سوخت و مشتقات نفتی، دام و طیور، انواع کالای ممنوعه و... را کشف و ۹۳۸ متهم را دستگیر و ۵۸۱ دستگاه خودرو را توقیف کردند.
سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌ها و اموال مکشوفه را بیش از ۴ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهمان تحویل مراجع قضائی و خودرو‌ها روانه پارکینگ شد.
در خاتمه جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تقدیر و تشکر از هموطنان از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و اطلاع از وقوع هرگونه جرایم اقتصادی موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید