جمله‌های طنز شنونده‌ها درباره‌ی جام‌جهانی کتاب می‌شود


جمله‌های طنز شنونده‌ها درباره‌ی جام‌جهانی کتاب می‌شود

تهیه‌کننده برنامه «ده بیست و دو» گفت: «قرار است بهترین جملات طنز مخاطبان با موضوع جام جهانی در یک کتاب چاپ شود.»

جمله‌های طنز شنونده‌ها درباره‌ی جام‌جهانی کتاب می‌شود

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰٢٢ قطر ، مسابقه طنز ۲۲ کلمه‌ای جام جهانی تحت عنوان «ده بیست و دو» را پخش می‌کند. این ویژه برنامه از ۱۶ خردادماه راهی آنتن رادیو صبا شده است.

آزاده شاهرخ مهر، تهیه‌کننده این برنامه گفت: این برنامه با محوریت جام جهانی ۲۰۲۲ در قالب مسابقه طنز ورزشی به استقبال جام جهانی می‌رود.
در این برنامه از مخاطبان خواسته می‌شود در طول روز با ۲۲ کلمه با جام جهانی شوخی کنند و یک متن طنز با موضوع جام جهانی برای سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۲۲ ارسال کنند. در زمان پخش برنامه که هر شب ساعت ۲۰ است، این متون طنز به نام فرستنده اثر خوانده می‌شود و در پایان جام جهانی از بهترین متن‌های ارسالی تقدیر خواهد شد.
شاهرخ مهر درباره سایر بخش‌های این برنامه افزود:«مسابقه پیامکی و تلفنی، حاشیه جام جهانی و شوخی با اخبار جام جهانی» از بخش های این برنامه است.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: در این برنامه یک مسابقه با موضوع ورزشی داریم که در دونیمه برگزار می‌شود. نیمه اول به صورت پیامکی است که مخاطبان با ارسال یک جمله طنز ۲۲ کلمه‌ای درباره جام جهانی در این بخش شرکت می‌کنند. در نیمه دوم از بین کسانی که جملات طنز را ارسال کرده‌اند، سه نفر برای شرکت در مسابقه تلفنی انتخاب می‌شوند که در این مرحله بخش‌های متنوعی مثل «گزارشگری فوتبال، حدس بزن، یک سوال و ۲۲ جواب وسوالاتی درباره یک باشگاه ورزشی» برای شرکت کنندگان طراحی شده است.
یکی از بخش‌های این مسابقه یک سوال و ۲۲ جواب است که شرکت‌کنندگان باید به یک سوال ۲۲ جواب بدهند، مثلا نام ۲۲ تیم ورزشی فوتبال.
تهیه‌کننده «ده بیست و دو» در ادامه گفت: در یک بخش از این برنامه میثم کریمی با نگاهی طنز اخبار جام جهانی را به اطلاع مخاطبان می رساند و با خبرها شوخی می‌کند و در بخشی دیگر محمد رضا پشوتن به حاشیه‌های جام جهانی می‌پردازد.
وی افزود: بعد از برگزاری مسابقه در آیتم «وقت اضافه» محمدیوسف بیاتی یکی از مشکلات و معضلات فوتبال را زیر ذره بین «ده بیست ودو» می‌برد، در این بخش یک طنز تلخ را می‌شنویم.
شاهرخ مهر در پایان خبر از چاپ جملات طنز مخاطبان درقالب یک کتاب خبر داد و گفت: قرار است بعد از برگزاری جام جهانی، بهترین جملات طنز ارسالی مخاطبان با موضوع جام جهانی در قالب یک کتاب شامل ۱۰۲۲ جمله طنز به چاپ برسد و از ارسال کنندگان برترین جملات طنز تقدیر شود.
مسابقه «ده بیست و دو» هر شب ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر و حمید پارسا از رادیو صبا پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس