همراه اول پنج کانتینر اتاق خنک را به نقاط مرزی با کشور عراق فرستاد


همراه اول پنج کانتینر اتاق خنک را به نقاط مرزی با کشور عراق فرستاد

همراه اول برای حمایت از سازمان اورژانس و همراهی با زائران اربعین پنج کانتینر اتاق خنک را به نقاط مرزی با کشور عراق فرستاد.از آنجایی که در فصل تابستان قرار داریم، گرمازدگی یکی از مشکلات رایج در مسیر حرکت زائران اربعین محسوب می‌شود. در همین راستا...

همراه اول برای حمایت از سازمان اورژانس و همراهی با زائران اربعین پنج کانتینر اتاق خنک را به نقاط مرزی با کشور عراق فرستاد.

از آنجایی که در فصل تابستان قرار داریم، گرمازدگی یکی از مشکلات رایج در مسیر حرکت زائران اربعین محسوب می‌شود. در همین راستا دست اندرکاران اجرایی در این رویداد تصمیم گرفتند تا با ابتکاراتی از چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. اپراتور همراه اول نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت از سازمان اورژانس و همراهی با زائران اربعین پنج اتاق خنک را به نقاط مرزی با کشور عراق فرستاد.

ارسال 5 کانتینر اتاق خنک همراه اول به نقاط مرزی

اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود در آستانه اربعین حسینی (ع) پنج کانتینر را برای استفاده در قالب اتاق خنک به سازمان اورژانس کشور ارائه داد تا آنها را در نقاط مرزی با کشور عراق مستقر کنند. این کانتینرها میزبان زائران گرمازده خواهند بود تا بتوانند ادامه حرکت را برایشان مهیا سازند.

این کانتینرها علاوه بر سیستم روشنایی، برق‌کشی و فرش به 3 اسپلیت خنک‌کننده نیز مجهز شدند. ضمن این که نشان همراه اول نیز روی آنها درج شده تا زائران از فاصله دور بتوانند این کانتینرها را شناسایی کرده و در صورت نیاز آنها استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...