سردار جوانی: دشمنان با ایجاد شک و تردید، می خواهند مردم را به نظام بدبین کنند


سردار جوانی: دشمنان با ایجاد شک و تردید، می خواهند مردم را به نظام بدبین کنند

اقتصادنیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی سپاه و بسیج باید در هر زمینه ای که دشمن وارد می شود، ورود پیدا کنند .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در همایش دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد مقدس افزود: دشمنان امروز با حربه حیله‌گری، ترفند و دروغ گویی تلاش می کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام جمهوری اسلامی را در میان مردم رقم بزنند.

وی جهاد تبیین را راهگشای مبارزه با این فتنه دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و کمک می‌کند با افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات در افراد افزایش یابد.

این مقام سپاه پاسداران تصریح کرد: مراکز علمی و فضاهای دانشگاهی باید به محیطی برای جهاد تبیین تبدیل شود و تلاش بر آن باشد با افزایش شناخت در میان آحاد مردم، محاصره تبلیغاتی دشمن با شکست مواجه شود.

سردار جوانی گفت: نیروی سپاه و بسیج باید در هر زمینه ای که دشمن وارد می شود، ورود پیدا کنند چراکه اساس ایجاد چنین نهادهایی مبارزه با جریان هایی است که به دنبال ضربه زدن به ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران جهاد تبیین را راهکار مبارزه با جنگ نرم دانست و ادامه داد: اکنون انبوهی از رسانه های بین المللی با هزاران متخصص با هدف وارد کردن آسیب به آرمان های انقلاب اسلامی به صف شده اند که برای ایستادگی در مقابل آنها نیاز به اقداماتی جهادگونه و فوری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جنایات تاریخی علیه مسلمانان و شیعیان از صدر اسلام تاکنون از جمله واقعه عاشورا ناشی از گمراهی و غفلت عاملان آن بوده است که در مقابل هجمه دشمنان فریب خورده‌اند،خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار کشور هم بارها این دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند و اکنون راه مقابله با بدخواهان توسل به جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مقاومت است.

طرح ولایت در قالب دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی هیات‌های علمی دانشگاه های کشور از روز یکشنبه، سیزدهم شهریورماه در مشهد آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو