پوتین: روسیه وظیفه دارد به مردم دونباس کمک کند


پوتین: روسیه وظیفه دارد به مردم دونباس کمک کند

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد به دلیل مواضع اوکراین در قبال دونباس، جنگ میان دو کشور رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی اعلام کرد تلاش های این کشور برای حل مسالمت آمیز بحران دونباس به نتیجه نرسید و در نتیجه جنگ با اوکراین رقم خورد.

«ولادیمیر پوتین» امروز دوشنبه با تاکید بر اینکه روسیه به دنبال حل مسالمت آمیز بحران اوکراین بود، گفت وظیفه روسیه کمک به مردم ساکن در دونباس است، به دلیل مواضع کی یف همه تلاش های (پیشین) برای حل مسالمت آمیز اوضاع با شکست مواجه شد.

رئیس جمهور روسیه افزود: وظیفه ما این است که به این مردم (آنهایی که در دونباس زندگی می کنند) کمک کنیم و این دقیقاً همان کاری است که روسیه انجام می دهد.

پوتین در ادامه یادآور شد که شجاعت ساکنان دونباس برای دفاع از سرزمین خود وی را تحت تأثیر قرار داده است. وی افزود: به شما اطمینان می دهم، می دانم در مورد چه صحبت می کنم. آنها (مردم دونباس) سربازان حرفه ای نیستند، مردم محلی دو واحد نظامی را تشکیل داده اند، اما آنها بهتر و شجاعانه تر از نظامیان حرفه ای می جنگند.

رئیس جمهور روسیه بار دیگر بر کمک های این کشور به مردم دونباس تاکید کرد و گفت همانند دیگر زمینه ها، ما در بازسازی مسکن، احیای صنعت، کشاورزی باید به چنین افرادی کمک کنیم و البته این کار را انجام خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه