مدیریت بحران درخصوص وقوع بارش و باد شدید در استان تهران هشدار داد


مدیریت بحران درخصوص وقوع بارش و باد شدید در استان تهران هشدار داد

تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در مورد فعالیت سامانه های بارشی و وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام باشند و از تردد در جاده های کوهستانی بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد مبنی بر پیش بینی فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید در پایتخت توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق این گزارش، وزش باد و گرد و خاک از امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه آغاز شده و تا آخر وقت پنج شنبه ۱۷ شهریورماه پایان خواهد یافت.

وی با اشاره به دومین سامانه پیش بینی شده توسط هواشناسی افزود: طبق اعلام هواشناسی سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهرا ن، به ویژه شمال شرق و فیروزکوه از روز سه شنبه ۱۵ شهریور تا پایان همین روز فعال خواهد بود که در این خصوص توصیه می‌شود از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت لغزندگی و کاهش دید ناشی از پدیده مه خودداری شود.

یزدی مهر، با اعلام هشدار در خصوص سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده، مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه