مدیر ورزشگاه پاس قوامین: زمین ما مخملی است و مشکلی ندارد


مدیر ورزشگاه پاس قوامین: زمین ما مخملی است و مشکلی ندارد

مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین از شرایط زمین چمن این ورزشگاه دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا پارسا مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین درباره انتقادات نسبت به چمن این ورزشگاه اظهار داشت: این استادیوم جزو بهترین زمین‌های تهران است و سال گذشته هم شرایط خوبی داشت. وضعیت امسال ورزشگاه از سال گذشته هم خیلی بهتر بوده و مورد تأیید فدراسیون فوتبال است. زمین ورزشگاه پاس قوامین مخملی است و هیچ مشکلی ندارد.

وی در مورد میزبانی متعدد ورزشگاه پاس قوامین از مسابقات تصریح کرد: می‌گویند زمین تحت فشار بوده یا هشت تیم در آن بازی می‌کنند که صحت ندارد. ما میزبان هوادار و پیکان هستیم و میزبانی دو تیم تهرانی را بر عهده داریم. این زمین از لحاظ کیفی، چیزی کمتر از ورزشگاه آزادی ندارد و دوستان ما شبانه‌روز کار می‌کنند. ورزشگاه پاس قوامین آمادگی پذیرش تماشاگران را هم دارد و گیت‌ها نصب شده است.

مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین در مورد نبود پارکینگ کافی و اینکه اجازه ورود خودروی خبرنگاران به پارکینگ ورزشگاه داده نشد، خاطرنشان کرد: حدود 200 پارکینگ داریم که این تعداد به اندازه گنجایش ورزشگاه نمی‌رسد. برای پارکینگ خبرنگاران هم موارد انتظامی و حراستی در میان بود و از دست مجموعه خارج است.

پارسا درباره برگزاری تمرین تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه پاس قوامین گفت: تمرین تیم‌ها گاهی در حد عرق‌گیری در این ورزشگاه برگزار می‌شود و یکی دو مورد بیشتر نداشتیم. آبروی ما و مجموعه ورزشی پاس قوامین برای ما مهم است و برگزاری مسابقات را در اولویت قرار داده‌ایم. یک تیم کارشناسی قوی داریم و از لحاظ کیفیتی جزو بهترین زمین‌ها شناخته شده‌ایم.

وی راجع به غیبت تماشاگران در دیدار هوادار - پرسپولیس بیان کرد: این مسئله از حیطه مسئولیت ما خارج است و مسئولان در این باره تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی