رندرهای جدید اپل واچ پرو نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی جدید آن را تأیید می‌کنند


رندرهای جدید اپل واچ پرو نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی جدید آن را تأیید می‌کنند

انتظار می‌رود اپل در رویداد ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) اپل واچ پرو را رونمایی کند. اکنون رندرهای جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته‌ است که طراحی جدید و نمایشگر بزرگ‌تر آن درمقایسه‌با مدل‌های قبلی را نشان می‌دهد.

رویداد سخت‌افزاری اپل ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) برگزار می‌شود و در آن این شرکت سری آیفون ۱۴ و مدل‌های جدید آیپد و احتمالاً ایرپاد پرو ۲ را رونمایی خواهد کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود در این مراسم معرفی اپل واچ سری ۸ را درکنار اپل واچ پرو جدید شاهد باشیم؛ محصولی که تاکنون گزارش‌های مختلفی از آن منتشر شده است.

رندرهای جدید اپل واچ پرو را منابع صنعتی به‌اشتراک گذاشته‌اند که نشان‌دهنده‌ی نمایشگر بزرگ‌تر این محصول هستند؛ موضوعی که با شایعات اخیر مرتبط با ابعاد صفحه‌نمایش این محصول مطابقت دارد. گفته می‌شود اپل واچ پرو به بزرگ‌ترین نمایشگری مجهز خواهد بود که اپل تاکنون روی یک ساعت هوشمند قرار داده است. طبق شنیده‌ها، این دستگاه در نسخه‌ی ۴۹ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد و این یعنی مارک گورمن درباره‌ی ابعاد آن اطلاعات درستی ارائه کرده است.

به‌گزارش 91Mobiles، رندرهای جدید اپل واچ پرو علاوه‌بر نمایشگر بزرگ‌تر این محصول، نشان‌ می‌دهند که حاشیه‌های اطراف این صفحه‌نمایش نیز بسیار باریک خواهد بود. ظاهر این ساعت نیز بازطراحی شده است. در لبه‌ی سمت‌راست دستگاه، جایگاه میکروفون و دکمه‌ی فیزیکی و دکمه‌ی دسترسی به قابلیت‌های چندوظیفه‌ای به‌چشم می‌خورد. مشخص نیست که این فرم‌فکتور در سری اپل واچ ۸ نیز استفاده شده است یا خیر. از‌‌آن‌‌‌جا‌‌‌که این مدل اولین نسل واچ پرو اپل محسوب می‌شود، احتمالاً شاهد عرضه‌ی تعدادی بند اختصاصی برای آن خواهیم بود.

به‌نظر می‌رسد اپل واچ به دکمه‌ی دیگری در سمت چپ قاب خود مجهز شده باشد. هدف از این دکمه‌ی اضافه هنوز دقیقاً مشخص نیست و باید دید پس از رونمایی رسمی این محصول، چه عملکردهای اضافه‌ای دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نمایشگر بزرگ‌تر اپل واچ پرو می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره‌ی تناسبِ‌اندام و ردیابی سلامت نشان دهد. علاوه‌براین، امکان دارد اپل از واچ‌فیس‌های جدیدی برای این مدل استفاده کند. مارک گورمن می‌گوید این ساعت از باتری بزرگ‌تر و حالت کم‌مصرف و بدنه‌ی تیتانیومی مقاوم بهره خواهد برد. ناگفته نماند به‌دلیل استفاده از طراحی ناهموار و ابعاد بزرگ، این محصول احتمالاً گزینه‌ی اصلی خریداران عادی نخواهد بود.

اپل با معرفی واچ پرو، ویژگی‌های برتر ساعت‌های هوشمند خود را در این دستگاه ارائه خواهد داد؛‌ درست مانند کاری که درباره‌ی سری آیفون و مدل‌های پرو این گوشی هوشمند انجام داد. طبق گزارش‌های اخیر، این محصول احتمالاً با قیمت هنگفت ۹۰۰ تا ۱,۰۰۰ دلار فروخته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟