ژسوس: باخت مقابل یونایتد تلخ‌ترین شکست بود


ژسوس: باخت مقابل یونایتد تلخ‌ترین شکست بود

گابریل ژسوس، ستاره جدید آرسنال، در واکنش به شکست 3-1 دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد از این باخت به عنوان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فوتبالی‌اش یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در هفته ششم لیگ برتر، آرسنال در حالی قدم به اولدترافورد گذاشت که از پنج بازی اول خود همه امتیازها را جمع کرده بود و با نرخ پیروزی صددرصدی به مصاف یونایتد رفت. از سوی دیگر شیاطین سرخ هم بعد از سه پیروزی پیاپی، بازی خانگی‌شان را آغاز کردند هر چند که دو بازی اول فصل را با شکست پشت سر گذاشته بودند.

شاگردان آرتتا، بازی را خوب شروع کردند و اگر گل مارتینی مردود نشده بود، می‌توانستند از حریف پیش بیفتند. اما در ادامه ورق برگشت و یونایتد موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد.

ژسوس: باخت مقابل یونایتد تلخ‌ترین شکست بود

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی که امسال تابستان از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و یکی از امیدهای گلزنی اصلی توپچی‌ها در این فصل به حساب می‌آید بعد از بازی از باخت مقابل یونایتد به عنوان شکستی تلخ یاد کرد ولی گفت توپچی‌ها روحیه‌شان را حفظ می‌کنند و با روحیه بالا به بازی بعدی خواهند رفت.

او با انتشار یک توییت نوشت:" امروز نتیجه ناراحت‌کننده‌ای گرفتیم ولی این را فراموش می‌کنیم و با روحیه بالا قدم به بازی بعدی می‌گذاریم".

ژسوس در شش هفته شروع فصل جدید برای آرسنال سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او با قراردادی 50 میلیون یورویی از سیتی به آرسنال پیوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت