شهرآورد اصفهانی‌ها در بالاترین سطح از حساسیت/ ذوب‌آهن 0 - سپاهان 0؛ تیم اول فوتبال اصفهان کدام است؟


شهرآورد اصفهانی‌ها در بالاترین سطح از حساسیت/ ذوب‌آهن 0 - سپاهان 0؛ تیم اول فوتبال اصفهان کدام است؟

دربی اصفهان با حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه" در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر، ذوب‌آهن در دربی اصفهان میزبان سپاهان است تا عصر دوشنبه فوتبال‌دوستان نصف‌جهان در ورزشگاه فولادشهر سپری شود.
ذوبی‌ها درحالی با هدایت مهدی تارتار به مصاف سپاهان مورایس می‌روند که چهار هفته از لیگ را بدون شکست و البته بدون پیروزی پشت سر گذاشتند. گاندوها که با نمایشی حساب‌شده در هفته اول پرسپولیس مدعی را متوقف کردند، در هفته‌های بعد مقابل تراکتور، مس و ملوان به تساوی دست یافتند تا با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرند.
در آن سو طلایی‌پوشان اصفهان که در حضور سرمربی پرتغالی هدفی جز قهرمانی ندارند، دومین دیدار پیاپی در ورزشگاه فولادشهر را در شرایطی برگزار می‌کنند که شکست هفته گذشته برابر فولاد برای آنها بسیار سخت بوده و می‌خواهند با پیروزی برابر حریف هم‌شهری در رده‌های بالا باقی بمانند.
هفته ششم لیگ برتر؛ دوشنبه: 1401/06/14
ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ تماشاگر: 10 هزارنفر
داور: سید وحید کاظمی، بهزاد پناهی، وحید سیفی، ایمان کهیش/ ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد امین درویشی، آرمان قاسمی، سجاد عاشوری، امیرحسین جدی، محمد علی فرامرزی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

سپاهان
پیام نیازمند- امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

🟨 اخطار:

محمد امین درویشی(6) از ذوب‌آهن

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۲ : روی ارسال خطرناک رامین رضاییان داسیلویرا می‌توانست دروازه را باز کند که ضربه سر او با جایگیری فوق‌العاده فرعباسی مهار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...