کنگره موبایل ایران؛ بیشترین تنوع محصول، آموزش و سرگرمی با حضور بهترین‌های پلتفرم موبایل


کنگره موبایل ایران؛ بیشترین تنوع محصول، آموزش و سرگرمی با حضور بهترین‌های پلتفرم موبایل

کنگره موبایل ایران که قرار است پاییز امسال در مرکز دائمی نمایشگاه ایران‌مال برگزار شود صرفا بر توسعه زنجیره موبایل متمرکز نیست و علاوه بر این، نگاه ویژه‌ای هم به مصرف‌کنندگان نهایی و مخاطبان بازار پلتفرم موبایل دارد.به گزارش ستاد خبری کنگره موبایل...

کنگره موبایل ایران که قرار است پاییز امسال در مرکز دائمی نمایشگاه ایران‌مال برگزار شود صرفا بر توسعه زنجیره موبایل متمرکز نیست و علاوه بر این، نگاه ویژه‌ای هم به مصرف‌کنندگان نهایی و مخاطبان بازار پلتفرم موبایل دارد.

به گزارش ستاد خبری کنگره موبایل ایران، اکوسیستم پلتفرم موبایل شامل بخش‌های گوناگون یک زنجیره بزرگ است که گرد هم آوردن تمام بخش‌های آن از اهداف اصلی برگزاری کنگره موبایل ایران بوده است. این زنجیره بزرگ از بخش‌های تامین و عرضه سخت‌افزارهایی چون موبایل، تبلت یا لوازم جانبی آغاز می‌شود و گروه‌های دیگری چون توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن‌های کاربردی،‌ اپراتورها، سرمایه‌گذاران، ارائه‌دهندگان خدمات، تولیدکنندگان موبایل و تبلت، تنظیم گران مقررات و سایر گروه‌های ذی‌نفع در زیست بوم ارتباطی و موبایل را در برمی‌گیرد تا عاقبت به مصرف‌کنندگان نهایی برسد. به این ترتیب اگرچه ایجاد ارتباط بهتر میان بخش‌های ابتدایی این زنجیره، یکی از اهداف برگزاری کنگره موبایل ایران است، اما نمی‌توان مصرف‌کنندگان را به عنوان بخشی کلیدی از زنجیره بزرگتر این پلتفرم نادیده گرفت. سوای این که ایجاد تعادل میان سایر بخش‌ها هم به نوعی در جهت تسهیل خدمات‌دهی به همین مصرف‌کنندگان نهایی صورت می‌گیرد.

اما حضور در بزرگترین کنگره موبایل تاریخ کشور برای این گروه از مخاطبان حوزه موبایل و ارتباطات چه جذابیت‌هایی خواهد داشت و چه امکاناتی ایجاد می‌کند؟

بزرگترین تنوع محصولات بازار تکنولوژی، موبایل، تبلت و لوازم جانبی

در اولین کنگره موبایل ایران شاهد برگزاری یک بخش خاص نمایشگاهی خواهیم بود که در آن بزرگترین و توانمندترین تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان و پلتفرم‌های زیست موبایل سراسر کشور حضور دارند. پاییز امسال هنگام برگزاری این رویداد احتمالا هیچ نقطه‌ای در کشور بیش از بخش نمایشگاهی تنوع محصول و خدمات را در اختیار کاربران و مصرف‌کنندگان نخواهد گذاشت. آشنایی با جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های گوشی و تبلت، شناخت ترندهای روز و پرکاربرد دنیای تکنولوژی و آشنایی با پرکاربردترین لوازم جانبی دستگاه‌های موبایلی بخشی از مزایای حضور در ایران‌مال و شرکت در این رویداد خواهد بود.

کنگره موبایل ایران؛ بیشترین تنوع محصول، آموزش و سرگرمی با حضور بهترین‌های پلتفرم موبایل

با این اوصاف اگر قصد خرید گوشی، تبلت یا لوازم جانبی را دارید و تا امروز در این زمینه تردید داشته‌اید، کنگره موبایل ایران بهترین زمان برای رفع این تردیدها است. با بررسی جامع محصولات، مشاوره‌های تخصصی بزرگترین تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان و نگاهی یک‌پارچه به تمامی تنوع محصولی که به دنبالش بودید می‌توانید تصمیم خرید خود را نهایی کنید.

در عین حال اگر صرفا از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی باشید هم جدیدترین تکنولوژی‌های نمایش داده شده در این رویداد در کنار همه محصولاتی که کمتر پیش آمده یک‌جا و به این شکل جمع شده باشند می‌تواند برای‌تان فرصت کم‌نظیری به حساب بیاید تا این علاقه‌مندی را به جدی‌ترین شکل دنبال کنید.

به‌روزترین اپلیکیشن‌های کاربردی و خدماتی که نمی‌شناختید

کنگره موبایل ایران صرفا فرصتی برای بررسی محصولات متنوع پلتفرم موبایل نیست و در کنار حضور تامین‌کنندگان سخت‌افزاری با حضور استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌های محبوب مواجه خواهید شد. در کنار این‌ها البته بخش‌های کلیدی دیگری از این زنجیره همچون اپراتورها، بانک‌ها، بیمه‌ها و عرضه‌کنندگان گارانتی را هم گرد هم خواهیم آورد و در نتیجه پاییز امسال فرصت جذابی برای شناخت جدیدترین‌ خدمات این حوزه ایجاد می‌شود.

در این رویداد با جدیدترین خدمات و ویژگی‌های اپلیکیشن‌های محبوب‌تان آشنا می‌شوید در حالی که فرصت بررسی اپلیکیشن‌ها، محصولات و خدمات منحصربه‌فردی که پیش از این نمی‌شناختید را هم در اختیار خواهید داشت. اگر مشکل یا ابهامی درباره گارانتی دستگاه موبایلی‌تان دارید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری از اپراتورتان در اختیار داشته باشید، کنگره موبایل بهترین موقعیت است.

کارگاه‌های آموزشی متنوع؛ از حقوق مشتری تا آموزش رفع مشکلات نرم‌افزاری موبایل

حضور در این رویداد علاوه بر امکان بررسی جدیدترین محصولات و آشنایی با طیف متنوع خدمات یک جنبه پررنگ آموزشی هم دارد. هنگام برگزاری کنگره شاهد برپایی کارگاه‌های آموزشی مختلفی خواهیم بود که می‌توانند به بخش قابل توجهی از نیازهای مخاطبان و مصرف‌کنندگان نهایی پاسخ دهند.

بخشی از این کارگاه‌های آموزشی بر مشکلات مصرف‌کنندگان متمرکز خواهند بود. مثلا چطور می‌توانید بدون مراجعه به تعمیرکار تا حد ممکن مشکلات نرم‌افزاری دستگاه موبایلی‌تان را برطرف کنید؟ در این زمینه می‌توانید با حضور در کارگاه‌های آموزشی اطلاعاتی ارزشمند به دست بیاورید. شاید اخیرا درباره حقوق خود به عنوان مشتری دچار ابهام شده‌ باشید. یک کارگاه آموزشی می‌تواند به رفع این ابهامات کمک کند. سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه مصرف‌کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل همگی می‌توانند اطلاعات وسیعی مرتبط با بخش‌های گوناگون این پلتفرم را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

در عین حال بخشی از مخاطبان تخصصی‌تر رویداد همچون دانشجویان یا متخصصانی که فعالیت‌هایی مرتبط با پلتفرم موبایل دارند هم می‌توانند از جنبه‌های آموزشی کنگره موبایل بهره‌مند شوند. پنل‌های تخصصی که طی 4 روز نمایشگاه با محوریت مهم‌ترین دغدغه‌های این حوزه برگزار می‌شود در کنار حجم قابل توجهی از به‌روزترین داده‌های صنعت می‌تواند برای این گروه از مخاطبان بسیار جذاب باشد.

از کنسرت تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز فروشگاه‌های آنلاین

در کنار همه آنچه گفته شد اولین کنگره موبایل ایران خود می‌تواند چند روز سرگرم‌کننده و اوقات مفرحی را برای بازدیدکنندگان بسازد. همانطور که پرسه‌زدن در یک پاساژ سرگرم‌کننده است بازدید از بزرگترین نمایشگاه موبایل تاریخ کشور هم می‌تواند هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد، به ویژه اگر با حضور شرکت‌های بزرگ و فروشگاه‌های آنلاینی همراه باشد که پیشنهادهای داغی برای‌تان آماده کرده‌اند. به این‌ها برگزاری 4 شب کنسرت موسیقی را هم اضافه کنید.

در این رویداد هر شب در کورت تنیس ایران‌مال شاهد برگزاری جشن موسیقی با حضور یکی از خوانندگان محبوب کشور خواهیم بود. کنسرت‌های کنگره موبایل شب‌های به یادماندنی را برای شرکت‌کنندگان می‌سازند تا ترکیب گردش میان غرفه‌هایی پر از محصولات جذاب، آشنایی با خدمات متنوع و آموزش، نهایتا با سرگرمی کامل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام