با جدیدترین مِتد آرایش دائم آشنا هستید؟


با جدیدترین مِتد آرایش دائم آشنا هستید؟

دیجیتال بلیدینگ یکی از جدیدترین روش های آرایش دائم است که با استفاده از آن می توانید همیشه آرایشی طبیعی و ملایم داشته باشید.

دیجیتال بلیدینگ ابرو طبیعی تره یا میکروبلدینگ؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، دیجیتال بلیدینگ را میتوان برای ابروها، چشم ها و لب ها انجام داد تا زیبایی بیشتری به اجزای صورت بخشید.

دیجیتال بلیدینگ در واقع یکی از جدیدترین تکنیک های میکروپیگمنتیشن بوده که توسط دستگاه میکروپیگمنتیشن اجرا می شود. در این متد از کارتریج های بسیار ظریف با قطر سوزن نانو استفاده می شود که به وسیله آن می توان نتایجی بسیار طبیعی و ظریف را ایجاد کرد.

این تکنیک اولین بار توسط برند آلمانی آمیا معرفی شد و در حال حاضر نیز تنها برندی که در ایران این تکنیک را ارائه می دهد آمیا است. اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم در پاسخ به سوال دیجیتال بلیدینگ چیست، می توان گفت دیجیتال بلیدینگ روشی است که به شما زیبایی و ظرافت میکروبلیدینگ را بدون آسیب به پوست با ظرافت و ماندگاری بیشتر می دهد.

دیجیتال بلیدینگ، جدیدترین متد آرایش دائم

با جدیدترین مِتد آرایش دائم آشنا هستید؟

دیجیتال بلیدینگ یکی از ترندهای این روزهای دنیای آرایش و زیبایی است. دیجیتال بلیدینگ جدیدترین روش در آرایش دائم است که می توانید از آن برای آرایش دائم ابروها، چشم ها و لب ها استفاده کنید.

بسیاری از افراد آرایش دائم ابروها را برای پر کردن ابروها، رفع عدم تقارن و داشتن آرایشی طبیعی و زیبا در ابروها انجام می دهند. همچنین برای رفع تیرگی، عدم تقارن، عدم یکنواختی رنگ و آسیب هایی که در اثر زخم و تصادف روی لب ها ایجاد شده است، آرایش دائم لب گزینه مناسبی است.

برای داشتن خط چشم دائم و یا فرم و حالت دادن به چشم ها نیز می توان آرایش دائم چشم ها را انتخاب کرد. در واقع می توان گفت دیجیتال بلیدینگ هم برای رفع نقص های جزئی صورت و هم برای داشتن آرایشی طبیعی، زیبا و همیشگی مناسب است.

میکروبلیدینگ چیست و چرا با دیجیتال بلیدینگ جایگزین شده است؟

میکروبلیدینگ یکی از روش های سنتی آرایش دائم هست که در آن با استفاده از یک تیغ و باز کردن بافت پوست، کاشت رنگدانه در پوست انجام می شود. در حال حاضر از این روش برای آرایش دائم ابروها استفاده می شود. میکروبلیدینگ نتایج طبیعی و زیبایی را ایجاد می کند و به همین دلیل مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

اما در کنار این زیبایی ظاهری، عوارض میکروبلیدینگ نیز بسیار است. میکروبلیدینگ آسیب جدی به بافت پوست وارد می کند. از آنجایی که میکروبلیدینگ کاملاً سنتی و با دست انجام می شود، تنها عاملی که عمق نفوذ تیغ را در این روش کنترل می کند، فشار دست می باشد و چون احتمال خطای انسانی در این روش بالا بوده، ممکن است تیغ از لایه اپیدرم پوست عبور کرده و به لایه های زیرین پوست برسد.

در این حالت چون بافت پوست کاملاً پاره شده، امکان ترمیم و بازسازی کامل پوست از بین رفته و زخم های ناشی از تیغ به صورت کامل ترمیم نشده و جای زخم و اسکار روی پوست باقی می ماند. به همین دلیل پیشتازان تخصص آرایش دائم به دنبال روشی ایمن برای جایگزینی میکروبلیدینگ بودند تا متد جدید دیجیتال بلیدینگ را به بازار عرضه کردند.

مقایسه دیجیتال بلیدینگ و میکروبلیدینگ

حال که متوجه شدیم دیجیتال بلیدینگ چیست و میکروبلیدینگ چه روشیست میتوانیم این دو را مقایسه کنیم. دیجیتال بلیدینگ و بلیدنگ را می توان در نتیجه نهایی، میزان ماندگاری و اثری که در بافت پوست دارند با هم مقایسه کرد.

برای مقایسه دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ سنتی در مرحله اول نتیجه ظاهری هر دو روش را بررسی می کنیم.

بلیدینگ سنتی می تواند خطوط ظریفی مانند تار مو را ایجاد کند و به همین دلیل نتیجه نهایی آن طبیعی و زیبا خواهد بود. دیجیتال بلیدینگ نیز با استفاده از سوزن هایی با قطر نانو می تواند خطوطی به ظرافت ابروها را ایجاد نماید و می توان گفت این دو روش هر دو نتیجه ای زیبا و طبیعی را بدست می دهند.

ماندگاری دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ سنتی

نکته بعدی که در این دو روش می توان مقایسه کرد، میزان ماندگاری است. در بلیدینگ سنتی چون برای کاشت رنگ بافت پوست کاملاً پاره می شود، مقدار زیادی از رنگ کاشته شده هنگام ترمیم زخم های ناشی از تیغ از پوست خارج می شوند و غلظت کمی از رنگ در پوست باقی می ماند که در زمان کوتاهی بعد از انجام میکروبلیدینگ (حدود 1 تا 6 ماه) بسیار کم رنگ می شود.

اما زمان ماندگاری دیجیتال بلیدینگ متفاوت است، در تکنیک دیجیتال بلیدینگ کاشت رنگدانه از طریق منافذ ریزی که به وسیله سوزن ایجاد شده انجام می شود. در این حالت بعد از ترمیم پوست، رنگدانه هایی که داخل پوست قرار گرفته بودند در جای خود باقی مانده و ریزش شدید رنگ نخواهیم داشت.

به همین دلیل غلظت مناسبی از رنگ در پوست باقی مانده که طی 1 تا 2 سال کمرنگ می شود. پس در مورد ماندگاری این دو روش می توان گفت دیجیتال بلیدینگ ماندگاری بهتری داشته و مدت زمان طولانی تری روی پوست باقی می ماند و ارزش هزینه ای که برای این کار صرف می کنید را دارد.

تاثیر دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ سنتی در بافت پوست

مهمترین تفاوت در تکنیک دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ سنتی، اثری است که این دو روش در بافت پوست به جا می گذارند.

در بلیدینگ سنتی، حرکت تیغ روی سطح پوست، بافت پوست را کاملاً پاره می کند و در صورتی که این زخم ایجاد شده عمیق باشد، امکان ایجاد اسکار و جای زخم وجود دارد. اما در دیجیتال بلیدینگ حرکت رفت و برگشت سوزن در بافت پوست پارگی و جراحت ایجاد نکرده و منافذی که برای کاشت رنگ در پوست ایجاد شدند در زمان کوتاهی کاملاً ترمیم خواهند شد و اثری از جای زخم و اسکار روی پوست باقی نخواهد ماند.

در آخر با مقایسه کامل این دو روش می توان گفت برای داشتن آرایشی طبیعی، زیبا و ایمن بهترین انتخاب دیجیتال بلیدنگ است و دیگر زمان آن رسیده که با روش های سنتی و قدیمی خداحافظی کنیم.

منبع: بیتوته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها