کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه هیچ ارتباطی با کارت‌های هوشمند ملی ندارد


کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه هیچ ارتباطی با کارت‌های هوشمند ملی ندارد

در پی انتشار خبری با عنوان «شکست بزرگ دولت در تامین کارت ملی/ از کارت ملی موقت رونمایی شد» ثبت احوال اعلام کرد: کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه هیچ ارتباطی با کارت‌های هوشمند ملی ندارد و این اقدام در راستای شناسایی تعیین تکلیف تابعیت آنان است.

در پی انتشار خبری با عنوان «شکست بزرگ دولت در تامین کارت ملی/ از کارت ملی موقت رونمایی شد» در ثبت احوال جوابیه‌ای را ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:

در پی انتشار خبری تحت عنوان «شکست بزرگ دولت در تامین کارت ملی/ از کارت ملی موقت رونمایی شد» در رسانه اعتمادآنلاین در تاریخ 14 شهریور ماه سال‌جاری مقتضی است جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی و مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن رسانه درج و نشر گردد.

1- کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه هیچ ارتباطی با کارت‌های هوشمند ملی ندارد و این اقدام در راستای شناسایی تعیین تکلیف تابعیت آنان می‌باشد.

2- در دولت گذشته علی رغم ثبت نام و اخذ هزینه کارت هوشمند ملی بیش از 2 سال تعداد حدود 10 میلیون نفر از متقاضیان در انتظار دریافت کارت هوشمند ملی بوده که با استقرار دولت سیزدهم و عزم جدی وزیر محترم کشور در جهت صدور مجدد کارت هوشمند ملی به صورت انبوه از اواخر دی ماه گذشته تاکنون علی رغم تمامی مشکلات بیش از 5 میلیون کارت ملی صادر و تحویل متقاضیان گردید و انشالله تا دو ماه آینده الباقی این کارت‌ها صادر می‌شود.

بدیهی است رسانه های محترم می بایست با دقت نسبت به انتشار اخبار صحیح اقدام نمایند تا با اطلاع رسانی مناسب آگاهی جامعه و مخاطبان را ارتقا دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟