ترابی: به خوبی برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی را اجرا کردیم/ هنوز صحبت درباره قهرمانی زود است


ترابی: به خوبی برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی را اجرا کردیم/ هنوز صحبت درباره قهرمانی زود است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر به خوبی برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی را اجرا کردیم و به سه امتیاز رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی پس از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی سختی بود، اما خدا را شکر توانستیم خیلی خوب برنامه‌های تاکتیکی آقایحیی را اجرا کنیم و به سه امتیاز برسیم.

وی درباره برطرف شدن مشکل گلزنی سرخپوشان گفت: خدا را شکر در روزی که همه خوب بودند، توانستیم سه گل بزنیم. قطعاً باید این بازی را فراموش کنیم و تمرکز خود را روی بازی با نفت مسجدسلیمان بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عصبانیتش در دقایق پایانی و اعتراض به تصمیم داور یادآور شد: نباید آن کار را می‌کردم و عذرخواهی می‌کنم. در آن لحظه عصبانی شدم و باز هم معذرت می‌خواهم.

ترابی راجع به پاره شدن روند کلین شیت‌های این تیم خاطر نشان کرد: مهم برد تیم است و از بیرانوند نیز بپرسید، می‌گوید مهم بردن تیم و جمع کردن سه امتیازهاست.

وی درباره صدرنشین ماندن پرسپولیس تصریح کرد: تلاش ما این است بازی به بازی بهتر شویم و هنوز ابتدای فصل است و زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت زمین پاس قوامین گفت: کیفیت پارسال خود را نداشت و فکر می‌کنم چند تیم اینجا بازی می‌کنند و چند تیم نیز اینجا تمرین می‌کنند. باز هم خدا را شکر توانستیم اینجا ببریم.

ترابی راجع به تحویل پاسپورت خود برای اردوی اتریش تیم ملی هم اظهار داشت: اجازه بدهید وقتش برسد تا ببینیم چه می‌شود.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...