اشتباهات داوری برای ما شروع شدند؛/ درویش: چرا هواداران ما را محروم کردید؟


اشتباهات داوری برای ما شروع شدند؛/ درویش: چرا هواداران ما را محروم کردید؟

رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش پس از بازی پرسپولیس و هوادار در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بچه‌های ما انجام دادند اما چیزی که مغفول مانده این است که وقتی تیمی شرایط میزبانی ندارد، چرا اجازه می‌دهند بازی برگزار اینجا کند؟ هوادار ما را محروم کردند و ده درصد اینجا برای ما بود و 900 نفر می‌توانست در این ورزشگاه باشد. بانوان ما با چه ذوقی آمده بودند و من می‌گویم اگر بناست تیمی که زیرساخت ندارد، میزبانی نکند، باید برای همه نباشد؛ مثل اتفاق سال پیش برای نساجی. اما در تهران می‌گویند چون زیرساخت نیست هوادار را از حضور در ورزشگاه محروم می‌کنند.

وی افزود: داوری را دیدید؛ فکر کنم در صحنه پنالتی یک متر فاصله تا محوطه جریمه بود. اما لیگ شروع شد و اشتباهات داوری هم شروع شدند. شاید اگر نتیجه نمی‌گرفتیم می‌گفتند چون نتیجه نگرفته، می‌گویند اما دیدید که در صحنه خطا و کارت زرد هم چطور بود.

او درباره محرومیت پرسپولیس از بازی با تماشاگر در بازی با تراکتور عنوان کرد: هم با کمیته انضباطی و هم فدراسیون صحبت کردیم و بناست مجددا بررسی شود. ما متوجه نشدیم چرا محرومیم؛ ما هواداری نداشتیم و توهین نکردیم و نمی‌دانیم چرا حکم دادند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جلسه با صداوسیما برای حق پخش توضیح داد: نتیجه حاصل نشد و بناست در یک نشست و همفکری در تعامل با صداوسیما، حقوقمان را بگیریم. دو سه جلسه هم این هفته خواهد بود و مسئولان کشوری هم هستند. صداوسیما نیست اما جاهایی هست که صداوسیما زیرمجموعه‌اش است.

درویش اضافه کرد: امروز ما سهامدار داریم و سهامداران طالب حقشان هستند. ما پیگیری خواهیم کرد و صداوسیما هم بر این باور است که سهم باشگاهی که حقوق دارد، داده شود.

وی در مورد تشکرسرمربی پرسپولیس بابت نقل و انتقالات گفت: اساسا باشگاه وظیفه‌اش این است بازیکنانی که کادرفنی معرفی می‌کند را جذب کنند. آقای گل‌محمدی لطف دارد و امیدوارم با همدلی و دوستی بیشتر که بین بچه‌ها وجود دارد، به اهدافمان برسیم.

ویدئو: 259462

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق