افزایش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گرگان/ کمبودی در بازار نداریم


افزایش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گرگان/ کمبودی در بازار نداریم

گرگان- فرماندار گرگان گفت: در پنج ماهه امسال ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۴۲۱ قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های گرگان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پایین محلی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار کشور براساس یک برآورد کارشناسی قیمت مرغ را کیلویی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین کرده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است و دستگاه‌های نظارتی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

فرماندار گرگان افزود: قیمت‌گذاری انجام شده به نحوی است که نه تولیدکننده متضرر شود و نه اینکه قدرت خرید مصرف‌کننده کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اعمال سیاست‌های حمایتی دولت مشکلات، گفت: سهم قابل توجهی از تسهیلات به مرغداری‌ها اختصاص داده شده است.

پایین‌محلی با اشاره به افزایش جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ شهرستان گرگان گفت: در پنج ماهه امسال ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۴۲۱ قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های این شهرستان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافته است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان گرگان با تأکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار، بیان کرد: جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در شهرستان گرگان روند مطلوبی دارد و مردم نگرانی بابت تأمین آن نداشته باشند.

وی گفت: قیمت فروش مرغ قطعه شده تحت هر عنوانی اعم از زعفرانی، فلفلی و غیره بالاتر از ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان ممنوع بوده و تخلف است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات