گروه جهادی آبفا به زائران اربعین آبرسانی می‌کنند


گروه جهادی آبفا به زائران اربعین آبرسانی می‌کنند

یزد- مسئول گروه جهادی آب و فاضلاب یزد گفت: پنج نفر از متخصصان آبفا استان یزد در قالب یک گروه جهادی برای آبرسانی و تامین فشار آب شرب عازم شهر اهواز و اردوگاه راهیان نور شهید عاصی زاده شدند.

محمدرضا لوک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموریت این گروه جهادی، اجرای شبکه داخلی و رساندن آب به مخزن زمینی و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و ترمیم لوله های فرسوده است.

وی عنوان کرد: ۳۰ موکب در اردوگاه راهیان نور شهید عاصی زاده از این آب استفاده می‌کنند و سالیانه حدود ۲۰ هزار نفر در قالب زائران عتبات و زائران مناطق جنگی از این موکب‌ها بهره برداری ‌و استفاده می کنند .

این جهادگر بسیجی ادامه داد: این گروه جهادی با اقتدا به حضرت عباس(ع) در گرمای ۴۶ درجه و رطوبت ۸۰ درصد و به صورت شبانه روز پای کار ایستاده اند.

مجید صادقی، مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد نیز گفت: امسال گروه جهادی آبفا کمک قابل توجهی برای بهبود شرایط رفاهی زائران اربعین کردند که این روند تا چند روز پس از اربعین و در زمان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال با تاکید استاندار و همکاری سپاه الغدیر استان یزد، اردوگاه شهید عاصی زاده در خوزستان آماده اسکان و پذیرایی از زائران اربعین خواهد بود و البته شهرداری یزد نیز متعهد شده ۲۰ دستگاه اتوبوس را در این ارودگاه برای جابجایی زوار اختصاص دهد.

صادقی عنوان کرد: اردوگاه شهید عاصی زاده می تواند محل مناسبی برای اسکان موقت زائران و تجدید قوای کاروان ها باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی