محمودنیا : جادوگری در فوتبال معنا ندارد


محمودنیا : جادوگری در فوتبال معنا ندارد

محمودنیا مربی مس کرمان در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش با نساجی شرکت کرد.

به گزارش رکنا، محمود محمودی‌نیا بعد از شکست مقابل نساجی در نشست خبری، اظهارداشت: این برد را به قائم‌شهری های عزیز و هواداران پرشور نساجی تبریک می‌گویم که دقایق زیادی از بازی تا پایان بازی تیم را پشتیبانی کردند، به تیم نساجی تبریک می‌گویم. این بازی خانگی برای نساجی بسیار مهم بود البته با وجود اینکه برای مس هم بازی مهم بود اما فاز حمله و دفاع کارها به خوبی انجام شد و با اینکه 2 گل خوردیم بازی خوبی را شاهد بودیم. مس اولین حضورش را در لیگ تجربه می‌کند و امیدوارم روز به روز بهتر شود. تا دقیقه 75 سعی کردیم تیم را بسته نگه داریم اما نساجی فشار آورد و ضربه ایستگاهی با اشتباهی که داشتیم گل خوردیم. بعد از گل انتظار داشتیم بازی تهاجمی داشته باشیم، باید حمله را بیشتر می‌کردیم به همین دلیل نیروهای تهاجمی را وارد زمین کردیم اما با فشاری که نساجی آورد در ضد حمله گل دوم را خوردیم. بازی خوبی بود و من برنده این بازی را هواداران این تیم می‌دانم که خیلی خوب تیم را تشویق کردند.

مربی مس کرمان درباره جو جادوگری و اینکه حوله از دروازه شما گرفتند و نساجی بعد از آن گل زده، عنوان کرد: من نمی‌دانم شما چه می‌گویید اما همه ما یک خانواده هستیم. برای خانواده ما این حرف‌ها زشت است، سال قبل در لیگ یک یک تیم توانایی رقابت با ما را نداشت. جادوگری جیست؟ من معلم هستم و مربی، همه من را در فوتبال می‌شناسند، سالها مدیریت و مربیگری کردم. کنار حسین‌خانی هستم او مربی جوانی است که کارش را خوب انجام می‌دهیم. در فوتبال مسائل روحی و روانی هم هست اما او برای مس کرمان وقت گذاشته است.

محمودی‌نیا افزود: سال قبل حریف ما توانایی رویارویی نداشت این موضوع را مطرح کرد تا ما صعود نکنیم اما از این موضوع استفاده کردیم و صعود کردیم. فوتبال حرفه‌ای است و زشت است درباره جادوگری صحبت کنیم، جادوگری یعنی چه؟ ما 2 گل هم خوردیم. حالا یعنی نساجی 2 گل زده یعنی جادوگری کرده است؟ باید در خانواده خودمان این حرف‌ها را تمام کنیم. سال قبل یک تیم کار کذبی انجام داد که باید تمام شود. رسانه‌ها هم باید کمک کنند و الان باید این موضوع تمام شود.

وی با اشاره به وضعیت مس در لیگ، خاطرنشان کرد: امسال کار سختی داریم، سال اول لیگ برتر ماست. قطعا تیم ما بهتر خواهد شد و بازیکنانی را اضافه می‌کنیم. هم برای جذب بازیکن برنامه داریم و قطعا تیم را تقویت می‌کنیم. مطمئن باشید مس کرمان روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

مربی مس کرمان درباره داوری این دیدار و عدم اعتراض مربیان، عنوان کرد: داوران جزوی از فوتبال هستند و اشتباهات هم جزو فوتبال است. وقتی برای بازی با نساجی آماده شدیم با انتخاب داور خوب خیالمان راحت بودیم. هیچ کدام از تیم‌ها به داوری اعتراض نداشتند و یک فوتبال خوب دیدم. امیدوارم کمیته داوران هم کمک کند کیفیت داوری بالا باشد تا ما فغانی‌های زیادی در داوری داشته باشیم.

مربی مس در خصوص اینکه آیا نتیجه امروز را عادلانه می‌دانید، گفت: به نساجی تبریک می‌گویم آنها نیاز زیادی به برد داشتند و حتی بیشتر از ما چون بازی خانگی‌شان بود. فوتبالی را دیدیم که هم حمله داشت هم دفاع. من بازی را عادلانه دیدم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر