اگر اعتراض کنم چه خواهد شد غیر از دعوت به کمیته انضباطی؟/ حرف‌های متفاوت ساکت؛ من مقصر باخت به پرسپولیسم!


اگر اعتراض کنم چه خواهد شد غیر از دعوت به کمیته انضباطی؟/ حرف‌های متفاوت ساکت؛ من مقصر باخت به پرسپولیسم!

سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس حضور یافت و در مورد این دیدار گفت: قبل از هرچیز از گروه داوری تشکر دارم و در راس آنها دکتر حیدری که قضاوت سنگینی داشتند و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند؛ همچنین به تیم خوب پرسپولیس و آقای گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم. شروع بازی خیلی خوب بود و ما خوب شروع کردیم اما بعد از 10 دقیقه ابتدایی، 10 دقیقه را از دست دادیم و به قول خودمان خواب رفتیم و تکلیف بازی را این 10 دقیقه روشن کرد.

وی افزود: پرسپولیس از تجربه‌اش استفاده کرد و در 10 دقیقه گلهایش را به ما زد و بعد پا به پا بازی کردیم. از بچه‌های جوانم تشکر دارم که زحمت کشیدند و فکر کنم استراتژی ما در آن 10 دقیقه اشتباه بود. نمی‌توانم به بچه‌ها ایراد بگیرم و فوتبال همین است و پرسپولیس نشان داد که چرا چند سال قهرمان شده. از دید خود من هم کیفیت بازی خوبی داشتیم و این برداشت من است. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم و این فوتبال ادامه دارد و از فردا برای بازی مس رفسنجان آماده خواهیم شد.

او در مورد تعویض زودهنگام اظهار داشت: وقتی شما دو گل می‌خوری، این کار را می‌کنی. چیز خاصی نبود و بچه‌ها همان‌هایی هستند که بازی قبلی هم حضور داشتند. تشخیص کادرفنی بود و نکته خاصی نداشت.

ساکت در مورد کیفیت زمین دستگردی عنوان کرد: شاید زمین در حد آزادی نبود، اما نسبت به سایر جاها بد نبود. شاید آقای گل‌محمدی تصور می‌کرد زمین خیلی بهتر باشد. به نظر من ما در گردش و مالکیت توپ، بهتر از پرسپولیس بودیم. پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و موقعیت شناس است و آنها بازیکنان ملی‌‎پوش و تعیین‎‌کننده دارند. آن 10 دقیقه که گفتم فرق ما و پرسپولیس را رقم زد و ما هم فرصتهایی داشتیم و استفاده نکردیم. خود این بچه‌ها می‌دانند اشتباه من باعث شد گل بخوریم و از آنها معذرت می‌خواهم.

سرمربی هوادار راجع به برخورد آرامش در طول بازی توضیح داد: مربی رفته رفته تجربه پیدا می‌کند و هرچقدر هم سن بالا برود، بازهم باید تجربه کسب کنی. این تجربه به کار می‌آید. این 4 بازی کسی از من در این مورد نپرسید اما من حتی امروز از داوران هم تشکر کردم. این صحبت خودستایی از خودم نیست؛ ما اگر در تراکتور و نساجی قهرمان شدیم، هواداران و بازیکنان زحمت کشیدند و من سهم کوچکی داشتم. اما بعد از دو قهرمانی چه اتفاقی رخ داد؟ ما را اخراج کردند. من می‌خواهم راه فعلی را با صبر ادامه بدهم.

وی در مورد دو صحنه مشکوک داوری اظهار داشت: داور اگر 5 پنالتی می‌گرفت هم می‌گفتم او جزو بهترین داوران ماست. او می‌تواند بیرون داوری خیلی درآمد داشته باشد اما عشقش را دارد که در فوتبال باشد، کما اینکه حضور علیرضا فغانی در داوری ایران اتفاق خوبی است. من می‌توانستم اعتراض کنم اما چه اتفاقی رخ می‌داد جز اینکه بروم کمیته انضباطی؟ آن صحنه‌ها را می‌سپارم به کارشناسان اما اگر بگویند سروش باید اخراج می‌شد و توپ به اوت می‌رفت، بازهم من از داور تشکر خواهم کرد. خیلی خوشحال شدم که دکتر داور بود. من الان باختم و نمی‌توانم بگویم همه چیز را به مسائل ربط بدهم؛ من باختم و مقصرش من بودم و از بچه‌ها و مالک و مدیرعامل و هیئت مدیره عذرخواهی می‌کنم. به نظر من هر بازی را تیم ببازد مربی مقصر است چون من را آوردند که بازیکن اشتباه نکند. بچه‌ها عالی بازی کردند و قول می‌دهم بازی مس رفسنجان همه جبران کنیم.

ویدئو: 259468

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس