در را بستم و به استقلال فکر کردم! / مطهری: تبریک به کماندو های ستاره دار


در را بستم و به استقلال فکر کردم! / مطهری: تبریک به کماندو های ستاره دار

حمید مطهری می‌گوید برخی از شاگردانش لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

به گزارش "ورزش سه"،حمید مطهری در مورد پیروزی نساجی مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری گفت: بعد از ۴ هفته روی ما خیلی فشار بود. در بازی با پیکان در مورد مسائل داوری صحبت کردم. واقعا من با داوری مشکلی نداشتم و ندارم مشکل من با اشتباهات داوری بود که چند هفته متوالی برای تیم من اتفاق می افتاد. وقتی که یک داور در این شرایط نرمال سوت میزند هم تیم ما راضی بود هم تیم مس کرمان‌‌. خواستم اشاره کنم من مشکلی با داوری ندارم مشکل من با اشتباهاتی بود که تکرار می شد و پذیرفته نمی شد‌.
وی ادامه داد: این برد را به هواداران خوب نساجی تقدیم می کنم. همیشه ما را در همه حال حمایت کردند. دوست دارم که این برد آن ها را خوشحال و شاد کرده باشد و هفته شان را بسازد ولی خودم در رختکن را که بستم و به کنفرانس آمدم این برد را فراموش کردم و همه جوره خودم را برای بازی با استقلال آماده می کنم. بچه های من حق دارند ۲۴ ساعت شادی کنند چون فوق العاده دونده و زحمتکش بودند. شرایط شرجی آب و هوایی خیلی سخت بود. شما مشاهده کردید بچه ها من تا دقیقه ۹۵ استارت می زدند و مثل کماندو های ستاره دار برای من و هواداران دویدند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. بعضی ها نشان دادند لیاقت دعوت به تیم ملی را دارند‌‌. چیزی هم که من را خوشحال می کند این است که دو هفته است تیم دارد کلین شیت می کند و این به سیستم دفاعی تیم ما بر می گردد که خدا را شکر سعی کردیم ترمیمش کنیم و علیرضا حقیقی که لیاقتش را دارد به تیم ملی دعوت شود. توقع دارم که این ها را ببینند. امیر مهدی جانملکی آینده این فوتبال است نه به خاطر اینکه گل زد به خاطر اینکه مثل یک دفاع وسط با تجربه دارد بازی و به تیمش کمک می کند. اکبر صادقی واقعا فوق العاده است‌ اگر من بخواهم بگویم تک تکشان برای من ستاره هستند. واقعا مثل کماندو جنگیدند از تک تک آن ها و بزرگ تر های تیم تشکر می کنم.
سرمربی نساجی در مورد مسائل فنی این تیم اضافه کرد: با شروع نیمه دوم تغییرات ما مثل آوردن فرزاد زامهران را مشاهده کردید. مواقعی مس کرمان حالت ۶,۴ به خودش می گرفت حتی وینگر های چپ و راستش یعنی عارف رستمی و محمد قاسمی نژاد با دفاع کناره های ما می آمدند و خط عرضی دفاعی ۶ نفره تشکیل می داند ولی من این موضوع را شناسایی کردم و زامهران آمد و در آن فضاها توپ گرفت. برای بین خطوطشان خیلی تمرین کرده بودیم. کریم اسلامی پشت خط هافبک آنها خودش را در موقعیت قرار می‌داد، با استقرار بدنی مناسب که با یک چرخش بدن بتواند رو به رو دروازه مس باشد و شما مشاهده کردید که کریم فوق العاده حرفه ای عمل کرد و توانستیم از روی نقاط ضعف حریف به تیم خوب مس ضربه بزنیم. شما می دانید که آنها تا این هفته ۷ گل زده داشتند ولی مهاجمان را کنترل کردیم و به موقع ضربات خود را به سمت دروازه آن ها زدیم و به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...