بغض حمید مطهری در وطنی؛ بعد از اولین برد


بغض حمید مطهری در وطنی؛ بعد از اولین برد

سرانجام نساجی در هفته پنجم بازی ها و در برابر مس کرمان به اولین برد دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی به دنبال اولین برد خانگی در بازی با ملوان بود اما این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید تا همه چیز به بازی با مس موکول شود. تیمی که در برابر استقلال نشان داد دفاع تیمی را خوب بلد است و خیلی سخت گل می خورد و از همه مهمتر پیش از این بازی با 7 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر بود.

در مصاف امشب دو تیم در قا ئمشهر هم پیش از ضربه امیر مهدی جانملکی مس مقاومت خوبی داشت و حتی برای برد هم جلو کشیده بود اما ضربه امیر مهدی جانملکی تیر خلاص را به سمت مس شلیک کرد و در ادامه با گل کریم اسلامی اولین پیروزی نساجی با شکوه رقم خورد.

حمید مطهری که بعد از تساوی دو بر دو در برابر ملوان گفته بود به سبب حضور تماشاگران در استادیوم شهید وطنی این تساوی برای او باخت است امشب و بعد از سوت پایان بازی شادی اش را با تماشاگران تقسیم کرد. هر چند چهره سرمربی تیم نساجی بغض آلود بود. او برای جشن اولین برد تا پایان مسابقه پنجم صبر کرد و متوجه شد چه کار سختی را در جایگاه سرمربی پیش رو دارد. آنهم در تیمی غیر از پرسپولیس. اما نساجی در این بازی نشان داد می تواند به ماجراجویی خود در بازی های لیگ برتر ادامه دهد.

این برد برای حمید مطهری و تیمش حلاوت زیادی داشت به این خاطر که سوت های خوب علیرضا فغانی موجب شد نساجی و حمید مطهری همه اشتباهات گذشته را فراموش کنند. حالا آنها در یک مسیر تازه قرار گرفته اند.

عکاس: معین نادری

بغض حمید مطهری در وطنی؛ بعد از اولین برد
بغض حمید مطهری در وطنی؛ بعد از اولین برد
بغض حمید مطهری در وطنی؛ بعد از اولین برد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟