تیم‌ها مقابل تیم ما وقت تلف می‌کنند/ رحمتی: بهترین بازی فصل آلومینیوم بود


تیم‌ها مقابل تیم ما وقت تلف می‌کنند/ رحمتی: بهترین بازی فصل آلومینیوم بود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی بعد از شکست آلومینیوم مقابل تراکتور در اراک در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های جالبی را بر زبان آورد. مشروح حرف‌های رحمتی را در ادامه می‌خوانید:
**به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کردیم
در پنج هفته گذشته، این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیم من بود و به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کردیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. به سمت دروازه ضربه زدیم، اما از بخت بد روزگار توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. قبول دارم که باید بیشتر و بیشتر کار کنیم.
**از هواداران عذرخواهی می‌کنم
از همه هواداران به خاطر سه باخت خانگی عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان باید به خودشان بیاید و متوجه شوند این اتفاق نباید برای ما بیفتد. برعکس در بیرون خانه نتایج خوبی می‌گیریم.
**فشارها تیم را تحت تاثیر می‌گذارد
تیم من تیم جوانی است و یک مقدار فشار شاید تیم را تحت تاثیر قرار دهد. در بیرون خانه خوب کار می‌کنیم و توانستیم صنعت نفت را شکست دهیم و از مس رفسنجان تساوی گرفتیم. بابت این سه باخت عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه به آنچه مدنظرمان است دست پیدا کنیم.
**ضعف آلومینیوم در خط حمله؟
**به دنبال فوروارد بودیم، اما بعد از اینکه علی‌نژاد را از دست دادیم، مجبور شدیم جای او را پر کنیم. قرارداد علی‌نژاد سال آینده به پایان می‌رسید و او را از دست می‌دادیم و از طرفی پیشنهاد خوبی داشت و تمایل به بازی در تیم ما نداشت. مطمئناً اگر علی‌نژاد در تیم ما می‌ماند یک فوروارد هدف می‌گرفتیم.
**در دقیقه 2 گل آفساید خوردیم اما جمع شدیم
فوتبال با آدم صحبت می‌کند و ما هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می‌شویم. با اتفاق دقیقه 2 و خوردن گل آفساید باز تیم من توانست خود را جمع کند و بارها و بارها موقعیت گل ایجاد کرد.

تیم‌ها مقابل تیم ما وقت تلف می‌کنند/ رحمتی: بهترین بازی فصل آلومینیوم بود
**7 موقعیت جلوی تیم میلیاردی داشتیم
به اذعان خود شما 6 ، 7 موقعیت گل جلوی تیمی که میلیاردها تومان هزینه کرده و بازیکنان خارجی گرانقیمتی را نسبت به ما گرفته است، ایجاد کردیم.
**تیم‌ها جلوی ما وقت تلف می‌کنند
چیزی که جلوی تیم ما باب شده، وقت تلف کردن است. خودتان دیدید چقدر وقت بازی را تلف کردند. تا سوار بر بازی می‌شدیم ومی‌خواستیم موقعیت ایجاد کنیم بازی را از تکاپو می‌انداختند و این خاصیت بازی بازیکن باتجربه است. مطمئناً با سعی و تلاش و کوشش قول می‌دهیم از این بهتر شویم.
**به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند اما...
مسلماً هوادار دوست دارد تیمش برنده باشد و ما هم دنبال این موضوع هستیم. به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند، اما باید پله به پله جلو برویم و سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.
**تیمی در شان ایرالکو و استان مرکزی می‌سازیم
از فردا صبح سعی می‌کنم تلاشم را دو تا سه برابر کنم. با شناخت از بازیکنان مطمئن هستم آنها نیز این کار را خواهند کند. مطمئن باشید تیمی خواهیم ساخت در خور شأن ایرالکو و شهر اراک و استان مرکزی؛ چیزی که سال قبل هم نشان دادیم.
**در زمان مناسب از مجیدی استفاده می‌کنیم
میثم مجیدی از روز اولی که بدنسازی کردیم کنار تیم ما بوده و از او تشکر می‌کنم که خیلی به من و کادرفنی برای جمع و جور کردن تیم کمک کرده است. مطمئناً به وقت مناسب از او استفاده خواهیم کرد. در بازی امروز به دنبال بازی مستقیم نبودیم و در پست دفاع چپ نیاز به بازیکن رونده مانند جلالی داشتیم تا از کناره‌ها اسال کند. با دو فواروارد بازی و جبیره را هم اضافه کردیم و به وقتش در ادامه راه از مجیدی هم استفاده می‌کنیم، اما باز هم از او تشکر می‌کنم که همه جوره و با تمام توان کنار ما است.
**از هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم
از همه کسانی که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم و باز هم از آنها بابت عدم کسب نتیجه باب میل عذرخواهی می‌کنم. باید بدانیم هدف و برنامه باشگاه چه چیزی است و دنبال چه چیزی هستیم.

ویدئو: 259471

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان